SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Janmedia dla Polskiego Stowarzyszenia Public Relations

Agencja interaktywna Janmedia zajęła się obsługą interaktywną 10-lecia Polskiego Stowarzyszenia Public Relations

Stowarzyszenie swoją dekadę działalności świętować będzie 21 czerwca w Warszawie.

Z tej okazji stworzono serwis internetowy z narzędziem zgłoszenia udziału w obchodach jubileuszu. Zaprojektowano też elektroniczne zaproszenie, bannery reklamowe oraz ogłoszenia prasowe.

Serwis WWW został przygotowany zgodnie z najnowszymi standardami i trendami projektowania. Oddzielenie treści od warstwy prezentacji zapewnia iż kod serwisu jest przyjazny dla osób niepełnosprawnych oraz wyszukiwarek.

„Taka konstrukcja serwisów WWW jest standardem, który chcemy promować wśród naszych klientów. Zapewnia ona zgodność z wytycznymi W3C, obniża koszty aktualizacji i pozwala utrzymać zgodność z wszystkimi platformami, zapewniając tym samym maksymalną dostępność informacji. Co ważne, dla klientów takie rozwiązanie ma same zalety i nie ma wpływu na koszt wdrożenia. Myślę, że to dodatkowa zachęta by budować swoje strony w nowoczesny i poprawny sposób.” – mówi Tomasz Karwatka z Janmedia.

Dołącz do dyskusji: Janmedia dla Polskiego Stowarzyszenia Public Relations

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl