Jerzy Dudek, Sławomir Peszko i Tomasz Smokowski w kosmosie w nowej reklamie Superbet

Firma bukmacherska Superbet rozpoczęła nową kampanię wizerunkową, której akcja toczy się na księżycu. W spotach przygotowanych na kilka rynków z okazji startu kampanii "Supermoon" wzięli udział ambasadorowie marki: Jerzy Dudek, Sławomir Peszko i Tomasz Smokowski.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Jerzy Dudek, Sławomir Peszko i Tomasz Smokowski w kosmosie w nowej reklamie Superbet

"Supermoon" - to kolejna globalna kampania Superbet, realizowana razem z agencją reklamową Tenth Man z Irlandii. TO nowa odsłona globalnej kampanii brandowej w ramach konceptu reklamowego "Go Super".

Swoją premierę ma właśnie na kilku rynkach w Europie, ale jest również przygotowana do adaptacji w kolejnych krajach, w których Superbet będzie w niedługim czasie rozpoczynał swoje działanie. Podobnie jak w przypadku poprzedniej kampanii kierowanej na rynek polski, w spotach zobaczymy twarze ambasadorów Superbet - Jerzego Dudka, Sławomira Peszko i Tomasza Smokowskiego.

– W naszej najnowszej kampanii postanowiliśmy odejść od standardowego lokowania komunikacji zakładów bukmacherskich poprzez prezentację boiska, zawodników, kibiców w pubie czy na kanapie przed TV. Plan akcji, przenosimy tym razem, na powierzchnię księżyca. Nie zabraknie naszego charakterystycznego, czerwonego dymu, szczypty humoru, charyzmy naszych ambasadorów i sportowych smaczków. Te nieoczywiste, odważne kadry mają zwiększyć zainteresowanie odbiorców i rozpoznawalność naszej kampanii, na którą składają się spoty poświęcone komunikacji brandowej oraz części produktowej. W tym przypadku skupiliśmy się na Superprzewadze, dzięki której rozliczamy kupony jako wygrane przy 2 golach przewagi danej drużyny. Jest to opcja, z której gracze mieli ostatnio między innymi okazję skorzystać w trakcie meczu Polska – Mołdawia. Dzięki Superprzewadze przy wyniku 2:3, rozliczyliśmy kupony postawione na reprezentację Polski jako wygrane. – mówi Katarzyna Gawlik, dyrektor marketingu Superbet.

 

Kampania powstała przy współpracy z agencją kreatywną Tenth Man z Dublina, a za produkcję odpowiedzialna była agencja Antidote z Londynu. Reżyserem spotów był Chris Balmond, za postprodukcję i efekty specjalne odpowiada agencja Freefolk London - Jason Watts. Nowa kampania będzie realizowana w TV, digitalu oraz OOH. Zaplanowane są także niestandardowe aktywacje brandowe, które dadzą szansę na dodatkową percepcję marki Superbet.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem