Joanna Sołtysiak dyrektor muzyczną Radia Złote Przeboje

Od 1 sierpnia br. w zespole Grupy Radiowej Agory pracuje Joanna Sołtysiak, która została dyrektor muzyczną Radia Złote Przeboje. To nowe stanowisko w strukturze GRA.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Joanna Sołtysiak dyrektor muzyczną Radia Złote Przeboje
Joanna Sołtysiak; fot. Przemysław Pączkowski

Biuro prasowe Agory informuje, że do tej pory decyzje w tym zakresie podejmował zespół redakcji muzycznej GRA pod kierownictwem Krzysztofa Janura.

Joanna Sołtysiak jest związana z branżą radiową od wielu lat. Od 2007 do 2017 roku pracowała w Radiu ZET - była zastępcą, a następnie dyrektorem muzycznym stacji (pod jej odejściu z firmy zastąpił ją Zbigniew Zegler). Przez ostatni rok konsultowała projekty radiowe i muzyczne.

Sołtysiak karierę rozpoczęła w studenckim radiu Afera, następnie trafiła do poznańskich radiostacji Agory - najpierw jako reporterka i DJ-ka, później jako asystent dyrektora programowego i music programmer. Pracowała w Radiu Złote Przeboje, Pop FM, Blue FM oraz w Radiu Wielkopolska.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/kurs-agory-spadl-o-30-proc,7171410445911681a ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa