'Kabaretowy Klub Dwójki' przegrywa z widowiskami i filmami

Program "Kabaretowy Klub Dwójki", który nadawany jest w TVP 2 wsoboty o 20.00, ma po trzech odcinkach średnio 2,4 mln widzów,czyli mniej niż gromadzą w tym czasie konkurencyjne stacje - wynikaz danych AGB Nielsen Media Research dla Wirtualnemedia.pl.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Udział widowiska w rynku po trzech emisjach wynosi 15,93 proc. wgrupie 4+ i 15,53 proc. w grupie 16-49. W analogicznym okresie 2008roku TVP 2 w tym samym paśmie miała nieco mniej widzów, bo 2,28 mlni minimalnie niższe udziały (15,64 proc. w 4+ i 15,33 proc. w16-49).

Obecnie Dwójka w czasie nadawania "KabaretowegoKlubu" zajmuje czwarte miejsce w rynku telewizyjnym zaTVN-em nadającym wtedy gł. "Nianię" i "Mam talent", Jedynką (m.in."Prognoza pogody", filmy fabularne, mecz piłki nożnej) orazPolsatem ("Jak Oni śpiewają").

Program oglądają najchętniej kobiety, osoby poczterdziestce, mieszkańcy wsi i małych miast oraz widzowie zwykształceniem podstawowym.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?