SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kamil Grosicki twarzą marki odzieży piłkarskiej Zina

Zina, polski producent odzieży i akcesoriów piłkarskich, podpisał trzyletnią umową z Kamilem Grosickim. Piłkarz będzie promował swoim wizerunkiem linię odzieży streetwear TG 11.

Article

Na mocy podpisanej umowy Kamil Grosicki będzie promował kolekcje marki Zina. Brand ma plany wydania własnej kolekcji na turniej Euro 2020, a także wejście na nowy rynek obuwia sportowego i piłkarskiego.

TG 11 będzie pierwszą kolekcję Ziny, promowaną przez Grosickiego. To linia odzieżowa typu casual oraz streetwear, stanowiąca odpowiedź na zmieniające się trendy w środowisku piłkarskim. W skład nowej kolekcji wchodzą: T-shirty, koszulki Polo, bluzy, oraz spodnie.

- Miło nam poinformować, że związaliśmy się trzyletnią umową z Kamilem Grosickim, piłkarzem reprezentacji Polski. Dzięki wsparciu i wiedzy eksperckiej Kamila, pozyskanej na różnych szczeblach jego kariery, powstała nowa, unikalna linia odzieżowa sygnowana znakiem TG11, pochodzącym od pierwszych słów przydomka „Turbo Grosik” oraz numeru, z jakim występuje w kadrze, a także wiele innych produktów typu „casual” - tłumaczy Jakub Karpiński, dyrektor marki Zina.

Kamil Grosicki ambasadorem marki Zina

Współpracy z Kamilem Grosickim towarzyszyć będzie kampania marketingowa realizowana przede wszystkim w internecie (w tym w mediach społecznościowych). Ponadto, w ramach podpisanej umowy, Grosicki zostanie ambasadorem ogólnopolskiego turnieju dla dzieci ZINA CUP - Klubowe Mistrzostwa Polski.

Jak wyjaśnia menadżer, umowa ze znanym piłkarzem to dla firmy nowy etap rozwoju i otwarcie się na nowe grupy klientów.

- Wchodząc w nowy segment rynku, jakim jest odzież typu streetwear/casual nasza marka otwiera się na klienta indywidualnego. Do tej pory nasza oferta była kierowana wyłącznie do klubów, akademii i szkółek piłkarskich. Wkrótce wchodzimy także w segment obuwia typu sneakers. Z nową linią produktów ZINA stanie się bardziej widoczna i dostępna dla ludzi. Pojawimy się w wielu sklepach partnerskich i sieciach handlowych w całej Polsce - twierdzi Karpiński.

W ofercie Zina pojawią się między innymi: odzież meczowa i treningowa, torby, plecaki, akcesoria treningowe oraz piłki dla zawodników na każdym poziomie rozgrywkowym. Planowane jest także  rozbudowanie portfolio o  obuwie sportowe i buty piłkarskie TG11 - zarówno na trawiaste, sztuczne, jak i halowe nawierzchnie.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Kamil Grosicki twarzą marki odzieży piłkarskiej Zina

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl