Kamis kontratakuje

Rusza kampania reklamowa przypraw Kamis

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

"Szczypta Wystarczy" to hasło rozpoczętej kampanii reklamowej przypraw Kamis. Kampania ma charakter wizerunkowy - Kamis to ekspert w dziedzinie przypraw oraz informacyjny - Kamis to najbogatsza na rynku oferta najlepszych jakościowo przypraw.

Nowa kampania Kamis to przede wszystkim jeszcze mocniejsze zaakcentowanie jakości przypraw Kamis - najbardziej aromatyczne przyprawy - oraz podkreślenie szerokiego portfolio produktów. W layoutach prasowych pojawiają się więc, obok "sztandarowych" przypraw Kamis takich jak pieprz czarny mielony czy papryka,  wyszukane produkty - szafran czy gałka muszkatołowa cała. Do komunikatów jakościowych włączono również komunikaty wizerunkowe i emocjonalne - służy temu koncentracja na detalach - przepiękne, egzotyczne zdjęcia przypraw w kampanii prasowej i klimatyczne ujęcia egzotycznych podróży w spotach telewizyjnych.

Działania obejmą telewizję i stacje: TVP, TVN, Polsat, TV4, TVP3 i TVN7, w których  emitowany będzie,  znany z kampanii wiosennej spot "Szczypta Wystarczy" oraz prasę, w której pojawią się 2 nowe layouty. Zaplanowana prasa kobieca to m.in. Viva, Twój Styl, Claudia, Poradnik Domowy, Przyjaciółka a wśród tygodników opiniotwórczych znalazł się Wprost i Newsweek.

Dodatkowym wsparciem działań ATL są materiały POS, ulotki dla detalistów, plakaty.

Za kreację kampanii odpowiada agencja Demo Effective Launching, zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediacom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu