SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kampania reklamowa LG

LG przeprowadza dużą kampanię reklamową telefonów komórkowych

W sierpniu ruszyła dwuetapowa kampania reklamowa związana z wprowadzeniem na polski rynek nowej kategorii produktów - telefonów komórkowych LG Electronics.

Na sprzedaży na razie pojawią się 2 modele telefonów komórkowych LG: G7050 i C1200.

Celem kampanii jest zapoznanie potencjalnych klientów z ofertą produktową firmy LG i przedstawienie unikatowych cech telefonów komórkowych produkowanych przez koncern.

Polski projekt kampanii jest adaptacją pomysłu LG wykorzystywanego w innych krajach.

- Nasze telefony są przeznaczone dla aktywnych ludzi, posiadających swój własny, indywidualny styl. Model G7050 jest przeznaczony głównie dla mężczyzn, natomiast model C1200 to aparat typowo kobiecy. Na tej różnicy w odbiorcy produktu oparta została zarówno koncepcja kreacji jak i komunikacji kampanii - powiedziała Ewa Chojecka, Junior Product Manager w LG Electronics Polska.

Głównymi kanałami komunikacji są prasa i nośniki outdoorowe. Reklamy prasowe ukażą się zarówno w tytułach branżowych przeznaczonych dla specjalistów, jak i w dziennikach, tygodnikach i miesięcznikach dla kobiet i mężczyzn.

Kampania billbordowa opiera się na wykorzystaniu blisko 800 nośników w całym kraju. Dodatkowo, w centrum Warszawy, zainstalowana została ogromna tablica reklamowa (mega neon board) z modelem telefonu G7050. Na ulicach największych miast w Polsce zobaczyć można tramwaje z reklamami telefonów LG.

Za adaptację reklam i zakup mediów odpowiada agencja ARIP oraz dom mediowy Mindshare. Kampania reklamowa będzie wspierana intensywnymi działaniami w zakresie Public Relations. Za obsługę w zakresie PR odpowiedzialna jest niemiecka, sieciowa agencja East Side Consulting GmbH.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Kampania reklamowa LG

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl