Antena HD jest nową stacją, powstałą w wyniku konkursu na zagospodarowanie wygasłej koncesji stacji ATM Rozrywka. Dzięki otrzymanej koncesji na nadawanie na MUX-1 stacja będzie mieć ogólnopolski zasięg. Kanał początkowo miał się nazywać Silver TV, ale ze względu na spór z Beatą Borucką - która kilka miesięcy temu uruchomiła telewizję internetową - również jako „Silver TV” - nazwa kanału została zmieniona.
Nowy filmowo-rozrywkowy kanał z licznymi elementami lifestylowymi i edukacyjnymi skierowany jest dla osób w wieku 50 i więcej lat. Wśród pierwszych ogłoszonych pozycji programowych znajdują się kultowe pozycje, takie jak m.in. „Moda na sukces”, „Bonanza” czy „Kabaretowy szał”.
TVP brokerem reklamowym
Antena HD ma rozpocząć nadawanie w sobotę, 1 maja 2021 roku. Nadawca stacji - czyli spółka MWE Networks - do sprzedaży czasu reklamowego, sponsoringu i akcji niestandardowych wybrał Biuro Reklamy Telewizji Polskiej.

- Wybór Biura Reklamy TVP jako brokera dla kanału Antena HD był dla nas oczywisty - to jedyne biuro reklamy telewizyjnej w Polsce, które przy każdej kampanii reklamowej bierze pod uwagę widownię 50+. Jestem bardzo zadowolony ze współpracy z Biurem Reklamy TVP i cieszę się, że dzięki stabilnym przychodom reklamowym możemy rozwijać prawdziwie polską i niezależną grupę medialną, która już niedługo będzie też nadawała ogólnopolski kanał telewizyjny na MUX1 - komentuje Michał Winnicki, właściciel Grupy MWE Networks.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/antena-tv-silver-tv-zmiana-nazwy-kanalu-dlaczego,7170352141052033a ##
Antena HD to dziesiąta stacja nadawcy w ofercie Biura Reklamy TVP. Do tej pory Telewizja Polska była odpowiedzialna za sprzedaż reklam i sponsoringu w stacjach: Adventure, Home TV, Nuta.TV, Power TV, Gold TV, Top Kids, Top Kids JR, Biznes24 oraz Filmax. TVP i nadawca Michał Winnicki współpracują od 2019 roku. Antena HD jest 26 stacją w ofercie TVP oraz 12 stacją w portfolio brokerskim.

- Cieszy nas zaufanie nadawcy i powierzenie do sprzedaży najważniejszego kanału z portfolio. Od lat prowadzimy z rynkiem dyskusję o pokoleniu silver, jego potrzebach i sile zakupowej. Stacja telewizyjna dedykowana tej grupie wiekowej wpisuje się w trend tworzenia mediów i rozwiązań dla coraz ważniejszej grupy osób w wieku 50+. Z uznaniem też obserwujemy rozwój naszego partnera. Posiadanie koncesji na naziemne nadawanie na MUX-1 na pewno będzie motorem rozwojowym całej grupy kanałów nadawanych przez Michała Winnickiego - opisuje Ewelina Czuba, dyrektor Biura Reklamy TVP.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/tvn24-bez-koncesji-krrit,7170353146460289a ##
TVP1 i Polsat liderami w DVB-T











