Kanał Sportowy na zeszytach i teczkach szkolnych

W sprzedaży pojawiły się zeszyty i teczki szkolne opatrzone logo youtube’owego Kanału Sportowego. Kanał oferuje już swoje bluzy, koszulki i kubki, a w kwietniu zaliczył wpadkę ze szklankami sprzedawanymi w Biedronce.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Kanał Sportowy na zeszytach i teczkach szkolnych

Logo i inne elementy animowanej oprawy graficznej Kanału Sportowego są na serii zeszytów i kołozeszytów (w rozmiarach A4 i A5) oraz teczek. Są one sprzedawane w sportowym sklepie internetowym R-goal, a także w niektórych stacjonarnych sieciach handlowych, m.in. Carrefour.

Na R-goal 60-kartkowy zeszyt A5 kosztuje 5,99 zł, teczka - 8,99 zł, a 80-kartkowy kołozeszyt A4 - 14,99 zł. W Carrefourze są o parę zł droższe.

Za produkcję zeszytów i teczek odpowiada drukarnia Interdruk.

grafika

W sklepie R-goal sprzedawane są też koszulki, bluzy, spodnie i kubki z logo Kanału Sportowego, wizerunkami jego głównym twórców oraz motywami piłkarskimi.

Natomiast w kwietniu br. w sklepach Biedronka pojawiły się szklanki z logo Kanału Sportowego. Na tyle nie spodobały się wielu klientom, że szybko je wycofano, a Krzysztof Stanowski przyznał, że przy ich przygotowywaniu popełniono szereg błędów.

W maju i czerwcu w księgarni internetowej Kanału Sportowego sprzedawano pierwszy numer „Kwartalnika Sportowego” (czytelnicy zamówili 12 tys. egz.) i wznowienia książek z felietonami Pawła Zarzecznego. Jesienią pojawią się dwa kolejne wydania magazynu, kanał chce również wydawać nowe książki o tematyce sportowej.

Kanał Sportowy z nowym studiem

W ub.r. Kanał Sportowy, którego głównymi twórcami i udziałowcami oprócz Krzysztofa Stanowskiego są Michał Pol, Mateusz Borek i Tomasz Smokowski, zanotował 11,12 mln zł przychodów sprzedażowych i 1,6 mln zł zysku netto.

Na YouTubie kanał działa od wiosny 2020 roku, obecnie ma ponad 880 tys. subskrybentów, a opublikowane na nim 2,4 tys. materiałów (głównie programów o tematyce sportowej) zanotowało łącznie 400 mln odtworzeń. Od maja jego programy są dostępne w formie audio na platformie subskrypcyjnej Empik Go. W zeszłym tygodniu kanał pożegnał się z dotychczasowym studiem, w najbliższych dniach zacznie nadawać z nowej, większej siedziby.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek