Polsat w Wigilię o 20.00 pokaże „Kevina samego w domu”. 78,9-86,3 tys. zł za 30-sekundowy spot

We wtorek, 24 grudnia, czyli w Wigilię Polsat wyemituje kultowy film „Kevin sam w domu”. Za 30-sekundowy spot w przerwach reklamowych podczas filmu reklamodawcy muszą zapłacić od 78,9 tys. zł do 86,3 tys. zł.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Polsat w Wigilię o 20.00 pokaże „Kevina samego w domu”. 78,9-86,3 tys. zł za 30-sekundowy spot
fot. materialy prasowe

Film „Kevin sam w domu” opowiada o rodzinie McAllisterów, która zamierza spędzić Święta Bożego Narodzenia we Francji. Niestety w dzień wyjazdu omal nie spóźniają się na samolot. W wyniku zamieszania zapominają zabrać ośmioletniego Kevina (w tej roli Macaulay Culkin). Chłopiec zostaje sam w domu i od tej pory musi sam sobie radzić ze złodziejami (Joe Pesci i Daniel Stern).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/dan-mazer-rezyser-nowa-wersja-filmu-kevin-sam-w-domu-fabula,7170832828934273a ##

Telewizja Polsat nieprzerwanie już od wielu lat emituje kultową produkcję w wigilijny wieczór (czasami nadawana była druga część filmu zatytułowana Kevin sam w Nowym Jorku”), którą za każdym razem ogląda kilka mln widzów.

W tym roku „Kevin sam w domu” na antenie Polsatu będzie można obejrzeć o godz. 20.00. Z opublikowanego przez nadawcę cennika wynika, że za 30-sekundowy spot w przerwach reklamowych podczas filmu reklamodawcy muszą zapłacić od 78,9 tys. zł do 86,3 tys. zł. Tym samym reklamy przy „Kevinie samym w domu” kosztują zdecydowanie najwięcej spośród wszystkich pozycji programowych Polsatu w grudniu br.

Rok temu „Kevina samego w Nowym Jorku” (pokazanego w Wigilię o 20.05) śledziło 4,51 mln widzów, co przełożyło się na 34,10 proc. udziału Polsatu w 4+. Film okazał się największym świątecznych hitem w telewizji. Druga w kolejności pozycja programowa wyemitowana od 24 do 26 grudnia zgromadziła 3,28 mln oglądających (był to reality-show „Rolnik szuka żony”).

Kiedy w listopadzie 2010 roku w ramówce Polsatu na kolejny miesiąc zabrakło filmu o Kevinie, na Facebooku zaprotestowało przeciw temu prawie 50 tys. osób. W tej sytuacji nadawca zmienił ramówkę, przywracając do niej kultową produkcję.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/macaulay-culkin-swiateczna-reklama-happy-socks-naughty-or-nice-opinie-wideo-kevin-sam-w-domu,7170813595822209a ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe