SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kinga Nurska w dziale branded content & social media w Codemedia

Dom mediowy Codemedia, wzmacniając dział branded content  & social media, zatrudnił na stanowisku communications managera Kingę Nurską, poprzednio związaną m.in. z Isobar Polska i ACR (dziś K2 Media).

Kinga Nurska Article

W Codemedia poza komunikacją korporacyjną tej agencji Kinga Nurska będzie wspierać działy branded content oraz mediów społecznościowych. Raportuje bezpośrednio do zarządu firmy. Klienci, dla których Codemedia realizuje działania branded content oraz social media, to m.in. Bonduelle oraz Merck.

Kinga Nurska karierę zawodową rozpoczynała jako copywriter i creative w Mather Communication (grupa Ogilvy) oraz w Heurece (dzisiejsze VML). Następnie przez rok była dziennikarką w magazynie branżowym „Brief”, a potem pracowała jako communication manager i group account manager m.in. w agencjach K2 Media, Isobar Polska i Think Kong.

Realizowała projekty internetowe, ze szczególnym uwzględnieniem social media oraz branded content m.in. dla linii KLM i AirFrance, marek z portfolio L’Oreal oraz Accor Hotels. W branży marketingowej pracuje od 8 lat.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Kinga Nurska w dziale branded content & social media w Codemedia

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Pijarowy slang
Co za belkot.
8 9
odpowiedź