Kolejna kampania MobileGO dla Reserved

2 kwietnia br. firma MobileGO, zajmująca się marketingiem mobilnym, rozpoczęła kolejną akcję SMS-ową na zlecenie LPP S.A. - właściciela marki Reserved

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Organizowana akcja polega na wysyłce do wyselekcjonowanych użytkowników MobileCLUB.pl SMS-ów z informacją o najnowszej kolekcji Reserved i akcji Reserved Clubbing Weekend w warszawskiej Galerii Mokotów. Każda osoba, która w dniach 3-4 kwietnia przyjdzie do salonu Reserved ma szansę otrzymać upominek - limitowaną smycz Reserved.

Jest to kolejna kampania marketingu mobilnego organizowana przez MobileGO o zasięgu lokalnym, skierowana tylko do użytkowników MobileCLUB zamieszkałych w Warszawie. Poprzednie tego typu akcje, organizowane w ubiegłym roku dla LPP S.A., dotyczyły m.in. otwarcia w warszawskiej Galerii Mokotów nowego działu męskiego i damskiego Reserved.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kanał Zero TV ma trafić na pozycję 0 pilotów. Stanowski do telewizji: "Nauczymy się, jak zrobić wam krzywdę"

Kanał Zero TV ma trafić na pozycję 0 pilotów. Stanowski do telewizji: "Nauczymy się, jak zrobić wam krzywdę"

Paramount Skydance likwiduje kolejny kanał. Co z polskim rynkiem?

Paramount Skydance likwiduje kolejny kanał. Co z polskim rynkiem?

Canal+ wznowił sprzedaż Eleven Sports. Ile kosztują kanały?

Canal+ wznowił sprzedaż Eleven Sports. Ile kosztują kanały?

"Kwiatki polskie duże" znów wędrują po ramówce. Od stycznia w TVP2

"Kwiatki polskie duże" znów wędrują po ramówce. Od stycznia w TVP2

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Iberion stawia na HR. Zatrudnił znaną managerkę

Iberion stawia na HR. Zatrudnił znaną managerkę