1,30 mln widzów „Kuchennych rewolucji”. TVN liderem

Wiosenne odcinki „Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler gromadziły 1,30 mln widzów, o 50 tys. osób mniej niż rok temu. Reality-show dało TVN pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
1,30 mln widzów „Kuchennych rewolucji”. TVN liderem
„Kuchenne rewolucje”; fot. TVN

Nowe odcinki 26. sezonu „Kuchennych rewolucji” oglądać można było w czwartki o godz. 21.35, w okresie od 2 marca do 25 maja br. Cykl śledziło średnio 1,30 mln osób. Przełożyło się to na 11,81 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 16,42 proc. w grupie 16-49 oraz 15,71 proc. wśród widzów w wieku od 20 do 54 lat - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Najchętniej oglądany odcinek produkcji wyemitowano 30 marca br. Przed telewizorami zgromadził 1,47 mln oglądających.

grafika

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/masterchef-tvn-juror-tomasz-jakubiak-magda-gessler ##

TVN w czasie emisji premierowych odcinków „Kuchennych rewolucji”, czyli w czwartkowym paśmie między godz. 21.36 a 22.36 miał 11,35 proc. udziału. Stacja była liderem w rynku telewizyjnym. Drugie miejsce zajęła TVP1, co przełożyło się na 11,25 proc. udziału, a dalej uplasowały się: Polsat (5,44 proc.) oraz TVN24 (4,49 proc.).

Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 20-54 TVN miał dużą przewagę nad konkurencją.

grafika

Za produkcję „Kuchennych rewolucji” odpowiada Constantin Entertainment Polska.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa