1,30 mln widzów „Kuchennych rewolucji”. TVN liderem

Wiosenne odcinki „Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler gromadziły 1,30 mln widzów, o 50 tys. osób mniej niż rok temu. Reality-show dało TVN pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
1,30 mln widzów „Kuchennych rewolucji”. TVN liderem
„Kuchenne rewolucje”; fot. TVN

Nowe odcinki 26. sezonu „Kuchennych rewolucji” oglądać można było w czwartki o godz. 21.35, w okresie od 2 marca do 25 maja br. Cykl śledziło średnio 1,30 mln osób. Przełożyło się to na 11,81 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 16,42 proc. w grupie 16-49 oraz 15,71 proc. wśród widzów w wieku od 20 do 54 lat - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Najchętniej oglądany odcinek produkcji wyemitowano 30 marca br. Przed telewizorami zgromadził 1,47 mln oglądających.

grafika

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/masterchef-tvn-juror-tomasz-jakubiak-magda-gessler ##

TVN w czasie emisji premierowych odcinków „Kuchennych rewolucji”, czyli w czwartkowym paśmie między godz. 21.36 a 22.36 miał 11,35 proc. udziału. Stacja była liderem w rynku telewizyjnym. Drugie miejsce zajęła TVP1, co przełożyło się na 11,25 proc. udziału, a dalej uplasowały się: Polsat (5,44 proc.) oraz TVN24 (4,49 proc.).

Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 20-54 TVN miał dużą przewagę nad konkurencją.

grafika

Za produkcję „Kuchennych rewolucji” odpowiada Constantin Entertainment Polska.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"