SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

T-Mobile przestaje sponsorować reprezentację Polski w piłce nożnej

T-Mobile Polska po ponad dwóch i pół roku przestaje być sponsorem reprezentacji Polski w piłce nożnej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Nasze informacje oficjalnie potwierdził telekom. Z większością pozostałych sponsorów toczą się jeszcze negocjacje. W tym roku PZPN znalazł też kilku nowych sponsorów.

Z naszych informacji wynika, że decyzja o nieprzedłużaniu sponsorowania reprezentacji Polski przez T-Mobile Polska zapadła jeszcze przed mundialem w Katarze.

- Kiedy z końcem kwietnia 2020 roku jako T-Mobile Polska zostaliśmy sponsorem reprezentacji Polski w piłce nożnej, zdecydowaliśmy się na wsparcie nie tylko najszerzej znanej męskiej kadry narodowej, ale również reprezentacji U21, zespołów młodzieżowych i kobiecych. Rozpoczęcie naszej współpracy z reprezentacją miało miejsce już po wybuchu pandemii koronawirusa, która uniemożliwiała lub wyraźnie zmieniła szereg działań, jakie mieliśmy w planach jako nowy sponsor drużyny narodowej. Sytuacja epidemiczna nie zmieniała jednak jednego: naszej wiary w to, że sport dostarcza niesamowitych emocji i łączy ludzi. A w T‑Mobile łączenie ludzi i bycie blisko rzeczy, które są dla ważne dla naszych klientów, zawsze stawiamy na pierwszym miejscu. latego bez względu na okoliczności zewnętrzne wspieraliśmy naszą reprezentację każdego dnia kontraktu, który upływa z końcem 2022 r. - poinformowało nas biuro prasowe T-Mobile Polska.

- I choć od tego momentu nie będziemy już oficjalnym sponsorem Biało-Czerwonych, wciąż będziemy kibicować naszej drużynie narodowej i cieszyć się z jej sukcesów –  dodano w odpowiedzi dla Wirtualnemedia.pl.  

Reprezentacja Polski z nowymi sponsorami i partnerami

Polski Związek Polski Nożnej w tym roku pozyskał nowych sponsorów. Od maja br. sponsorem strategicznym reprezentacji Polski piłkarzy i piłkarek we wszystkich kategoriach wiekowych jest operator logistyczny InPost. PZPN podkreślał, że to jego rekordowa umowa sponsorska z firmą prywatną.  

We wrześniu oficjalnym sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski została marka wędlin i kabanosów Tarczyński. Współpracę zaplanowano przynajmniej do połowy 2024 roku. Natomiast w połowie listopada partnerem piłkarskiej reprezentacji Polski została porównywarka ubezpieczeniowa Inszury.pl.

Pod koniec listopada podano, że marka piwa Tyskie (należąca do Kompanii Piwowarskiej) po ponad dekadzie przerwy wraca do współpracy sponsorskiej z piłkarską reprezentacją Polski, tym razem jako oficjalny partner. Umowę podpisano na cztery lata.

Wiadomo, że polską reprezentację w piłce nożnej przez kolejne lata będzie wspierać Fakro, producent okien dachowych. - W ramach nowego, obowiązującego do sierpnia 2026 roku kontraktu, polskie przedsiębiorstwo uzyska tytuł oficjalnego partnera reprezentacji Polski – podano w komunikacie.

Z resztą dotychczasowych sponsorów trwają rozmowy. Głównym sponsorem reprezentacji Polski od 2015 roku jest Grupa Lotos. Po tym jak w połowie br. została przejęta przez PKN Orlen, a marka Lotos niebawem zniknie z rynku, przy meczach reprezentacji zaczęła być promowana marka Orlen.  

Oficjalnymi sponsorami drużyny narodowej są jeszcze STS, Biedronka, Oshee, Leroy Merlin, a oficjalnymi partnerami - AliorBank, rent99 i Ustronianka.

Od sierpnia br. za pośrednictwo przy zawieraniu kontraktów dotyczących praw marketingowych z Polskim Związkiem Piłki Nożnej odpowiada agencja Publicon Sport.

Dołącz do dyskusji: T-Mobile przestaje sponsorować reprezentację Polski w piłce nożnej

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Fafangulo
Morawiecki dorzuci kilkadziesiąt baniek jeśli się nie znajdzie się inny sponsor. Co to dla niego? Wraz z pisowską ferajną, zawsze traktowali pieniądze podatnika jak coś, co leży na ulicy. W końcu sam stwierdził, że sukces na Mundialu jest wart każdych pieniędzy. Sukces czyli miejsca 9 - 16, bo właśnie w tym przedziale znalazła się na koniec reprezentacja Polski.
odpowiedź
User
ds
Nowa strategia to już widać od kilku miesięcy. Przystępniejszy cennik usług, nowy sprzęt, kolejne kanały komunikacji. Planowali już widocznie to od jakiegoś czasu.
odpowiedź
User
m.
Po akcji z 50 milionami premii powinni być następni. Ani styl gry atrakcyjny, moralnie też katastrofa, nawet na kibiców na lotnisku się wypięli. Może dałoby to im do myślenia, choć to raczej wątpliwe.
odpowiedź