SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Konkurencja na rynku mediów

PRO Media House - nowy konkurent na rynku mediów

Rozpoczął działalność dom mediowy PRO Media House, który będzie się zajmował zakupem i planowaniem kampanii reklamowych w mediach PRO (Prasa, Radio, Outdoor).
Przez lata funkcjonowania na rynku, prasa, radio i outdoor gromadziły we własnym zakresie wiedzę popartą badaniami na temat odbioru i skuteczności tych mediów. PRO Media House chce wykorzystać te doświadczenia i na ich bazie, z wykorzystaniem własnych obserwacji, wypracować nowe standardy w zakresie obsługi, zakupu i badania mediów PRO.
PRO Media House adresuje swoją ofertę do firm, które posiadają produkty dla precyzyjnie określonych grup docelowych oraz poszukują bardziej efektywnych nośników reklamowych niż telewizja. Z myślą o tej grupie reklamodawców zostały dobrane produkty mediowe, które znalazły się w tzw. MIX-ach PRO - stworzonych przez PRO Media House z połączenia oferty reklamowej prasy, radia oraz nośników outdoorowych.
"MIX-y PRO Media House stanowią unikatową kombinację produktów z poszczególnych segmentów mediów PRO, precyzyjnie dobranych według celu i tematu kampanii oraz grupy docelowej. Dzięki takiemu podejściu, reklamodawcy zyskują możliwość bardzo efektywnego i selektywnego dotarcia do swoich grup docelowych" - mówi Dominika Meinardi, Szef Projektu PRO Media House.
Pod hasłem "media PRO" kryje się nowy sposób podejścia do planowania kampanii w prasie, radiu i na outdoorze. Zakłada on wykorzystanie synergii tych trzech rodzajów mediów, szczególnie w przypadku kampanii reklamowych o wąsko zdefiniowanych celach. W takich sytuacjach media PRO docierają do wybranych grup docelowych dużo precyzyjniej niż masowa ze swej natury telewizja.
Precyzja ta przejawia się w możliwości dotarcia za pośrednictwem mediów PRO z przekazem: ograniczonym terytorialnie (np. tylko woj. śląskie), kierowanym do ograniczonej grupy docelowej (np. tylko użytkownicy komunikacji miejskiej), ograniczonym czasowo (np. tylko okres wyprzedaży czy promocji), czy też ograniczonym tematycznie (np. rekrutacja, turystyka górska itp.).
Wśród przewag nad telewizją, które wynikają z połączenia potencjału prasy, radia oraz nośników outdoorowych, PRO Media House wymienia także: mniejsze koszty produkcji reklamy, bliskość w czasie pomiędzy odbiorem przekazu reklamowego a momentem podejmowania przez konsumenta decyzji zakupowej, a także bardziej uważny odbiór przekazu reklamowego przez konsumenta.
Dom mediowy PRO Media House powstał na bazie Działu Mediów DEMO Effective Launching, jednej z największych niesieciowych agencji reklamowych w Polsce. Za organizację firmy odpowiadają trzy osoby: Dominika Meinardi, jako Szef Projektu (związana z DEMO od 2000 r., z doświadczeniem w obszarze PR, planowania i zakupu mediów oraz obsługi klienta), Jarosław Teper, jako Dyrektor ds. Mediów (związany z DEMO od 1999 r., gdzie pracował jako Dyrektor Działu Mediów), oraz Robert Wieja, pełniący obowiązki Dyrektora Zarządzającego (wcześniej Szef Działu Sprzedaży w firmie Acari Sp. z o.o.).
Siedziba PRO Media House mieści się w Krakowie, od przyszłego roku planowane jest otwarcie biura także w Warszawie.

Dołącz do dyskusji: Konkurencja na rynku mediów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl