SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Konkurs Kafeterii i Herbiny KP

W magazynie dla kobiet Kafeteria, będącym częścią popularnego Portalu o2.pl, zakończył się konkurs

W magazynie dla kobiet Kafeteria, będącym częścią popularnego Portalu o2.pl, zakończył się konkurs, przedmiotem którego było sprawdzenie znajomości elementów graficznych, znajdujących sie na nowych produktach Herbina.

Celem konkursu było zapoznanie użytkowniczek Kafeterii z nowymi opakowaniami kosmetyków tej firmy. Większość osób prawidłowo odpowiedziała na pytanie konkursowe, dotyczące widocznych na opakowaniach elementów roślinnych.

Spośród 1800 uczestników rozlosowano 100 zestawów kosmetycznych. Podczas trwania konkursu strona produktu zanotowała ponad 6500 wyświetleń. Organizatorami konkursu była Redakcja Kafeterii oraz Noiro - dystrybutor kosmetyków Herbina. Osoby odpowiedzialne za przebieg akcji po stronie o2.pl to Marta Jakowicka - Account Manager, a po stronie Noiro - Wojciech Janiak - Dyrektor ds. marketingu i sprzedaży.

Magazyn dla Kobiet Kafeteria jest dedykowany kobietom poszukującym w sieci dobrej publicystyki oraz praktycznych porad z zakresu zdrowia i urody. Oferta magazynu jest różnorodna - od artykułów poruszających tematy społeczne i kulturalne (Przy Kawie), poprzez urodę i zdrowie (Zdrowie i Uroda), do recenzji filmu i literatury (Na Marginesie). Serwis odwiedza ponad 120 tys. czytelniczek miesięcznie i w tym czasie notuje on 2 740 000 odsłon. Płeć piękna spędza w tej witrynie średnio 38 minut przy jednej sesji, co pozwala na utrwalenie się wizerunku prezentowanej marki.

Portal o2.pl, według najnowszych badań polskiego rynku internetowego znajduje sie w ścisłej czołówce najpopularniejszych witryn WWW w polskiej sieci (10. miejsce). Liczba regularnie odwiedzających go użytkowników wynosi ponad 2,9 mln. osób, a liczba darmowych kont e-mail w systemie poczty o2.pl to 1,9 miliona. Częścią Portalu o2.pl jest jeden z najpopularniejszych na rynku programów typu komunikator internetowy - Komunikator Tlen.pl, z którego miesięcznie korzysta ponad 650 tysięcy osób.

Założona w 1948 roku firma Noiro zanotowała w pierwszym kwartale 2003 roku sprzedaż o wartości 70,5 mln. euro, jej eksport osiągnał  w tym czasie kwotę 24.6 mln, a zysk operacyjny – 3,8 mln. euro. Krajem o najwiekszym znaczeniu eksportowym jest dla firmy Rosja, ale Noiro rozwija sprzedaż także w krajach nadbałtyckich, Polsce i oczywiście Europie Północnej. Noiro zatrudnia 850 osób i jest uznawana za jedyną skandynawską  firmę kosmetyczną, której własna produkcja ma skalę przemysłową. Od założenia firma była częścią koncernu farmaceutycznego Orion. W październiku 2003 roku została kupiona przez notowaną na giełdzie w Helsinkach grupę inwestycyjną CapMan Plc. Wartość transakcji wyniosła około 100 mln. euro. Nowy właściciel zmienił nazwę firmy na Noiro Ltd.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Konkurs Kafeterii i Herbiny KP

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl