Kosmetyki Olay w opakowaniach przyjaznych niepełnosprawnym

Koncern Procter & Gamble zaprezentował nowe opakowania kosmetyków marki Olay, które mają być przyjazne dla osób niepełnosprawnych. Koncern chce udostępnić ich projekt całej branży kosmetycznej.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Kosmetyki Olay w opakowaniach przyjaznych niepełnosprawnym

Zaproponowane przez P&G rozwiązanie dotyczy wieczek opakowań. Zastosowano go w najpopularniejszych produktach: Olay -Regenerist Micro-Sculpting Cream, Vitamin C + Peptide 24 Face Moisturizer, Retinol 24 Face Moisturizer i Collagen Peptide 24 Face Moisturizer.

Przy pracach nad projektem nowych opakowań marki Olay, P&G współpracował z osobami cierpiącymi na takie schorzenia, jak problemy ze zręcznością, różnice w kończynach, bóle stawów i zaburzenia widzenia. Projekt konsultowano również z zewnętrznymi ekspertami.

W ramach prac powstał projekt opakowania łatwo otwieraną nasadkę ze skrzydełkami, podniesioną pokrywkę z dodatkowym uchwytem oraz etykietę produktu o wysokim kontraście i napis Braille'a z napisem „krem do twarzy”.

– Jako globalna marka, naszym obowiązkiem jest zapewnienie wszystkim konsumentom dostępu do produktów, które spełniają ich potrzeby i bezproblemowo wpasowują się w ich codzienne życie – powiedział Chris Heiert, wiceprezes Olay.

Procter & Gamble chce, aby do 2025 r. jej opakowania były bardziej dostępne dla osób niepełnosprawnych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?