Canal+ przejmie gale KSW. Koniec współpracy z Viaplay

W poniedziałek Canal+ i KSW organizują konferencję, na której przedstawią szczegóły swojej współpracy. W ostatnich latach gale KSW pokazywał serwis streamingowy Viaplay, który wycofuje się z Polski.

Adrian Gąbka
Adrian Gąbka
Udostępnij artykuł:
Canal+ przejmie gale KSW. Koniec współpracy z Viaplay

Ostatnia gala KSW, którą będzie można oglądać w Viaplay, odbędzie się 19 października. 8 listopada wszystkie archiwalne transmisje i materiały dotyczące KSW znikną z platformy. Skandynawski serwis pokazywał imprezy od 2021 roku. Wcześniej organizacja walk sprzedawała przez 17 lat licencje telewizyjne Polsatowi, który dystrybuował pojedynki w ramach usługi pay-per-view (PPV). Do lata przyszłego roku Viaplay wycofa się z polskiego rynku, dlatego zmiana partnera dla KSW była koniecznością.

- Oferta serwisu Viaplay w Polsce nadal koncentrować się będzie na transmisjach najwyższej jakości treści sportowych dostępnych w naszym portfolio, takich jak rozgrywki Premier League oraz Bundesligi, decydujące wyścigi niezwykle emocjonującego sezonu F1 i wielu innych. Jeśli chcesz zmienić swój pakiet subskrypcji Viaplay lub z niej zrezygnować, odwiedź zakładkę „Moje Konto" na viaplay.pl lub skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta. W przypadku pytań dotyczących przyszłych wydarzeń organizowanych przez KSW, prosimy o bezpośredni kontakt z Federacją KSW - informował niedawno Viaplay.

Na jakich zasadach będą oferowane gale KSW?

Kilka dni temu zapowiadano ogłoszenie nowego partnera. -  W najbliższym czasie ogłosimy współpracę z nowym dostawcą, który będzie odpowiadać za transmisję wyjątkowej gali KSW 100 oraz kolejnych eventów - przekazało nam biuro prasowe federacji. Nastąpi to w poniedziałek w siedzibie Canal+ Polska.

- U mnie pod koniec września, a 14.10 potwierdzenie oficjalne nowego partnera KSW. To Canal+. Gale będą w systemie mieszanym. Jedne w abonamencie, inne w PPV. Szczegóły niebawem - napisał na portalu X (dawny Twitter) Kacper Sosnowski, dziennikarz Sport.pl.

W lutym br. m.in. Canal+ pokazywał galę XTB KSW Epic, na której odbyła się walka Tomasz Adamek - Mamed Chalidow. Imprezę mogli obejrzeć nowi subskrybenci pakietów Canal+ Seriale i Filmy (39,99 zł za pierwszy miesiąc, potem 29 zł miesięcznie) albo Canal+ (59,99 zł za pierwszy miesiąc, za następne 54 zł). Dotychczasowi użytkownicy Canal+ online mieli możliwość wykupienia transmisji za 39,99 zł.  - Zainteresowanie wydarzeniem było bardzo duże, co odzwierciedla liczba sprzedanych dostępów. Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyniku - mówił wówczas Wirtualnemedia.pl Piotr Kaniowski, rzecznik prasowy Canal+ Polska. Po dodaniu do oferty Ligi Mistrzów UEFA, pakiet Canal+ Super Sport w Canal+ online kosztuje 69 zł miesięcznie.

Galę XTB KSW Epic można było też oglądać w serwisie KSWepic.tv należącym do federacji KSW. Oferowane były tam dwa warianty:  - Basic za 40,99 zł (transmisja w jakości 1080p i dostęp do jej zapisu przez 48 godzin po gali), - Premium za 45,99 zł (transmisja w jakości 1080p i dostęp do jej zapisu przez 168 godzin po gali).

Współwłaściciel federacji Martin Lewandowski był pytany przez dziennikarzy czy liczba sprzedanych dostępów PPV przekroczyła 100 tys. - Bardzo dobre pytanie, bardzo dobre! Powyżej, dużo powyżej proszę państwa. Ogólnie bardzo zadowolony jestem naprawdę z całości i chciałbym, żeby main event dotrwał do końca - mówił Lewandowski (cytat za mma.pl). Wojsław Rysiewski dyrektor sportowy KSW stwierdził z kolei, że być może sprzedaż zakręciła się w okolicy 150 tys.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kampanie świąteczne bardziej efektywne? Nowe aktualizacje YouTube Shorts

Kampanie świąteczne bardziej efektywne? Nowe aktualizacje YouTube Shorts

Edelman zatrudnia Annę Vogt na stanowisko global chief strategy officer

Edelman zatrudnia Annę Vogt na stanowisko global chief strategy officer

Igor Ruczyński przeszedł z Dentsu Polska do MyShopTV

Igor Ruczyński przeszedł z Dentsu Polska do MyShopTV

Nowy sezon serialu "Klangor" w Canal+. Jest zwiastun i zdjęcia

Nowy sezon serialu "Klangor" w Canal+. Jest zwiastun i zdjęcia

Valkea: 25 lat, 100 ekspertów, jedna z największych niezależnych agencji marketingowych w Polsce
Materiał reklamowy

Valkea: 25 lat, 100 ekspertów, jedna z największych niezależnych agencji marketingowych w Polsce

Rosja zjadła zysk polskiego giganta odzieżowego. Sinsay napędza sprzedaż

Rosja zjadła zysk polskiego giganta odzieżowego. Sinsay napędza sprzedaż