SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Show „Kuba Wojewódzki” oglądało 747 tys. widzów. Hitem odcinek z Mateuszem Damięckim i Marcinem Dubielem

Najnowszą serię „Kuby Wojewódzkiego” oglądało średnio 747 tys. osób, o 65 tys. widzów mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. TVN w czasie emisji programu zajął pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 13,10 mln zł - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Kuba Wojewódzki, fot. TVN Article

Premierowe odcinki 31. serii „Kuby Wojewódzkiego” na antenie TVN oglądać można było we wtorki o godz. 22.30, w okresie od 7 września do 30 listopada br. Obejrzało je średnio 747 tys. osób, co zapewniło stacji 9,89 proc. udziału wśród wszystkich widzów, 11,91 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,49 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Do tej pory najchętniej oglądany odcinek talk-show zgromadził przed telewizorami 896 tys. widzów. Wyemitowany został 19 października, a gościli w nim Mateusz Damięcki i Marcin Dubiel.

W porównaniu do emitowanej rok temu 29. serii, widownia „Kuby Wojewódzkiego” spadła o 65 tys. osób. Wówczas format oglądało średnio 812 tys. osób, a udział TVN wynosił wtedy 9,77 proc. w 4+, 12,64 proc. w 16-49 oraz 11,39 proc. w 16-59.

TVN w paśmie nadawania programu Kuby Wojewódzkiego był liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajęła TVP1, emitująca wówczas gł. „Magazyn Ekspresu Reporterów” i „Ocaleni”, co przełożyło się na 6,67 proc. udziału. Trzecia była TVP2 (gł. liczne seriale; 5,51 proc.), a czwarty - Polsat (gł. „Love Island. Wyspa miłości” i filmy fabularne; 5,30 proc.).

Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 TVN miał wyraźną przewagę nad swoimi głównymi konkurentami.

Wpływy z reklam pokazanych przy jesiennych odcinkach talk-show wyniosły 13,10 mln zł. Dla porównania, rok temu było to 11,55 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Kuba Wojewódzki na początku września we wpisie na Instagramie zasugerował koniec swojego programu w TVN. Dzień później przyznał, że była to prowokacja i chciał zakpić z mediów.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 7,49 proc.

Dołącz do dyskusji: Show „Kuba Wojewódzki” oglądało 747 tys. widzów. Hitem odcinek z Mateuszem Damięckim i Marcinem Dubielem

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jula
Paździerz. Infantylne gadki dla gimbazy
28 6
odpowiedź
User
Ja_2021
Jula obejrzyj sobie TVP Info to będziesz miała jeszcze gorszy syf i to całą dobę, a w dodatku za nasze.
6 25
odpowiedź
User
tadek
Paździerz. Infantylne gadki dla gimbazy

Oglądałem kilka lat temu ze 2 minuty. Prymityw
21 1
odpowiedź