SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kuba Wojewódzki zarobił dla TVN 37 mln zł

Wiosenna edycja talk show Kuby Wojewódzkiego miała mniejszą oglądalność niż jesienna seria, ale dała stacji silne drugie miejsce w rynku telewizyjnym.

Średnia oglądalność emitowanej od 18 lutego do 24 czerwca br. drugiej edycji programu „Kuba Wojewódzki” w TVN wyniosła 2,63 mln osób – wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl, które nie obejmują wydania specjalnego nadanego we wtorek 12 czerwca.

Średnie udziały wiosennej serii talk show w rynku telewizyjnym ukształtowały się na poziomie 21,17 proc. w grupie wszystkich widzów. Niewiele lepiej było w komercyjnej grupie docelowej, gdzie udziały wyniosły 21,56 proc.

Wszyscy 4+

16 - 49
Data AMR AMR % SHR % SHR %
24-06-2007 2 412 490 6,71% 22,94% 25,18%
17-06-2007 1 772 919 4,93% 13,87% 15,74%
10-06-2007 1 539 382 4,28% 12,68% 12,93%
03-06-2007 1 992 161 5,54% 15,84% 15,54%
27-05-2007 1 897 812 5,27% 16,24% 19,28%
20-05-2007 2 021 351 5,62% 17,85% 17,50%
13-05-2007 2 924 993 8,13% 23,08% 22,07%
06-05-2007 3 963 836 11,02% 28,66% 26,51%
29-04-2007 2 979 581 8,28% 22,16% 22,79%
22-04-2007 2 734 010 7,60% 20,44% 21,16%
15-04-2007 2 802 883 7,79% 21,11% 20,35%
01-04-2007 3 051 594 8,48% 22,73% 23,53%
25-03-2007 3 215 320 8,94% 23,01% 23,88%
18-03-2007 4 115 652 11,44% 31,48% 31,71%
11-03-2007 2 473 874 6,88% 20,30% 20,01%
04-03-2007 3 129 603 8,70% 24,53% 25,05%
25-02-2007 2 082 684 5,79% 20,41% 21,55%
18-02-2007 2 337 354 6,50% 21,63% 22,21%
średnia 2 635 556 7,33% 21,17% 21,56%

W porze emisji „Kuby Wojewódzkiego” stacja TVN była wiceliderem rynku telewizyjnego. Najwięcej widzów miała w tym paśmie TVP1, emitująca filmy fabularne, które oglądało 3,17 mln osób. Za TVN znalazła się TVP2 (2,33 mln; głównie filmy, a także „Panorama”) oraz Polsat (1,82 mln; przede wszystkim „CSI: Kryminalne zagadki Miami” i „Prawo miasta” (więcej o oglądalności tego serialu).


Wszyscy 4+

Stacja AMR AMR % SHR %
TVP1 3 166 471 8,80% 25,44%
TVN 2 635 556 7,33% 21,17%
TVP2 2 327 777 6,47% 18,70%
Polsat 1 816 387 5,05% 14,59%

Wiosenna edycja „Kuby” miała mniejszą oglądalność niż jesienna, którą TVN emitował od 24 września do 31 grudnia zeszłego roku. Oglądało ją wtedy średnio 2,96 mln osób przy udziałach w rynku na poziomie 24,20 proc.

Natomiast w porównaniu z poprzednią wiosenną serią, którą nadawał jeszcze Polsat, tegoroczna edycja miała więcej widzów. Rok temu program nadawany w słonecznej stacji w okresie do 5 lutego do 18 czerwca przyciągał bowiem przed ekrany średnio 2,15 mln osób.

Warto jednak dodać, że wtedy „Kuba” emitowany był nieco później niż obecnie (głównie o 22.35, teraz było to najpóźniej 22.10), stąd mimo mniejszej widowni, udziały były wtedy minimalnie wyższe i wyniosły 21,85 proc.

Na reklamach z właśnie zakończonej wiosennej edycji talk show TVN zarobił w sumie 17,44 mln zł (dane bez odcinka specjalnego z wtorku). To o niecałe 2 mln mniej niż przy jesiennej serii z której wpływy wyniosły 19,25 mln zł (dane cennikowe bez rabatów). Łącznie w ciągu roku Wojewódzki 'zarobił' dla TVN prawie 37 mln zł.

Wśród widzów programu „Kuba Wojewódzki” dominowały kobiety. Show cieszył się największą popularnością także wśród ludzi pomiędzy 30 a 59 rokiem życia, mieszkańców miast oraz osób z wykształceniem średnim i wyższym.



AFF ADH %
Płeć Mężczyźni 83 40,21%

Kobiety 116 59,79%
Wiek 4- 9 24 1,47%

10- 15 51 4,03%

16 - 19 69 4,33%

20 - 24 72 6,44%

25 - 29 84 7,06%

30 - 34 135 10,27%

35 - 39 132 8,62%

40 - 44 105 7,08%

45 - 49 107 8,65%

50 - 54 153 12,58%

55 - 59 183 12,74%

60+ 93 16,74%
Wlk.miasta Wieś 60 23,03%

< 50 tys. 114 27,38%

50-100 tys. 110 9,76%

100-200 tys. 126 10,11%

> 200 tys. 144 29,73%
Zawód Top management 125 10,12%

Pracownicy szczebla średniego 150 18,04%

Pracownicy fizyczni i rolnicy 95 18,22%

Emeryci 120 31,37%

Inne 64 22,26%
Wykształcenie Podstawowe 86 39,22%

Średnie 138 40,91%

Wyższe 134 14,38%

Inne 39 5,49%

TVN przez całe wakacje nadawać będzie powtórki talk show, których emisja jest planowana na poniedziałki, na godz. 22.55. Dodatkowe powtórkowe odcinki pojawią się także we wtorek 26 czerwca o 22.55 oraz w niedzielę 8 lipca o 23.15. Widzowie będą mogli obejrzeć ponownie wizyty u Kuby m.in. Agnieszki Chylińskiej, Andrzeja Leppera, Jacka Kurskiego czy Ewy Drzyzgi.

Kolejna seria nowych odcinków pojawi się w TVN jesienią.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Kuba Wojewódzki zarobił dla TVN 37 mln zł

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl