Kampania musów Kubuś przypomina, że „to nie wszystko jedno, co je Twoje dziecko” (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa musów marki Kubuś (produkowanych przez Maspex). Producent przypomina w niej, że „to nie wszystko jedno, co je Twoje dziecko”. Działania reklamowe przygotowały agencje Brainbox i Starcom (Publicis Media).

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Kampania musów Kubuś przypomina, że „to nie wszystko jedno, co je Twoje dziecko” (wideo)

W ofercie musów Kubuś znajdują się cztery musy owocowe i owocowo-marchwiowe. Teraz ofertę poszerzono o nową linię Mus + Jogurt dostępną w 3 wariantach: mus Banan-Truskawka-Jabłko z jogurtem, Jabłko-Brzoskwinia-Banan z jogurtem oraz mus Jabłko-Banan z jogurtem o smaku waniliowym. Wszystkie te produkty nie mają konserwantów, dodanego cukru i nie wymagają przechowywania w lodówce.

Kampania reklamowa je promująca obejmuje wybrane stacje telewizyjne, internet, serwisy VOD i media społecznościowe.

Działania reklamowe przygotowała od strony kreacji agencja Brainbox, a media zaplanował i kupił dom mediowy Starcom (Publicis Media).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7