1,57 mln widzów nowych odcinków „Kuchennych rewolucji”. TVN liderem

Jesienne odcinki „Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler gromadziły 1,57 mln widzów, o 230 tys. osób mniej niż rok temu. Reality-show dał TVN pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 37,23 mln zł - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

MK
MK
Udostępnij artykuł:
1,57 mln widzów nowych odcinków „Kuchennych rewolucji”. TVN liderem
„Kuchenne rewolucje” Magdy Gessler. fot. TVN

23. sezon „Kuchennych rewolucji” oglądać można było w czwartki o godz. 21.30, w okresie od 2 września do 9 grudnia br. Premierowe odcinki śledziło średnio 1,57 mln osób. Przełożyło się to na 13,74 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 18,36 proc. w grupie komercyjnej 16-49, 15,95 proc. w grupie 16-59 oraz 20,77 proc. wśród kobiet w wieku od 25 do 49 mieszkających w miastach - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Spośród poszczególnych odcinków najwięcej widzów przyciągnęła emisja z 7 października. Śledziło ją średnio 1,77 mln osób.

grafika

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/tomasz-jakubiak-juror-masterchef-junior-odchodzi-mateusz-gessler,7170076479153793a ##

TVN liderem

TVN w czasie emisji premierowych odcinków „Kuchennych rewolucji” był liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajęła TVP1, emitująca w tym czasie gł. „Sprawę dla reportera”, co przełożyło się na 11,24 proc. udziału. Dalej uplasowały się: Polsat („Przyjaciółki”, „Love Island. Wyspa miłości” i filmy fabularne; 7,12 proc.) oraz TVP2 (liczne seriale; 5,01 proc.).

Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 TVN również był liderem, ale przewaga stacji w tym ujęciu była znacznie większa.

grafika

Wpływy reklamowe TVN wokół emisji jesiennych odcinków reality-show wyniosły 37,23 mln zł, podczas gdy nadawana rok wcześniej 20. seria przyniosła z reklam 36,32 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/masterchef-10-kto-wygral-wyniki-ogladalnosci,7170073570932353a ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji