1,80 mln widzów jesiennych odcinków „Kuchennych rewolucji”. TVN liderem w 16-49

Jesienne odcinki „Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler gromadziły 1,80 mln widzów, o 110 tys. osób mniej niż rok temu. Reality-show dało TVN drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz pozycję bezkonkurencyjnego lidera w grupie komercyjnej 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 36,32 mln zł.

mk
mk
Udostępnij artykuł:
1,80 mln widzów jesiennych odcinków „Kuchennych rewolucji”. TVN liderem w 16-49
fot. TVN

Jesienne odcinki 21. sezonu „Kuchennych rewolucji” oglądać można było w czwartki o godz. 21.30, w okresie od 3 września do 26 listopada br. Śledziło je średnio 1,80 mln osób. Przełożyło się to na 14,48 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 20,17 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 17,95 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Najchętniej oglądany odcinek produkcji wyemitowano 12 listopada br. Przed telewizorami zgromadził 2,06 mln oglądających.

grafika

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/masterchef-junior-6-tvn-casting,7170435992663681a ##

TVN w czasie emisji premierowych odcinków „Kuchennych rewolucji” był wiceliderem w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce zajęła TVP1, emitująca w tym czasie gł. „Ojca Mateusza” i „Sprawę dla reportera”, co przełożyło się na 15,64 proc. udziału. Dalej uplasowały się: Polsat (gł. „Przyjaciółki” i „Love Island. Wyspa miłości”; 8,25 proc.) oraz TVP2 (gł. filmy fabularne; 5,01 proc.).

Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 TVN jest bezkonkurencyjnym liderem.

grafika

Wpływy reklamowe TVN wokół emisji jesiennych odcinków reality-show wyniosły 36,32 mln zł, podczas gdy nadawana rok wcześniej 20. seria przyniosła z reklam 34,66 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/top-model-reality-show-tvn-9-final-wyniki-ogladalnosci-dominic-d-angelica-wykluczony-przestepstwo-seksualne,7170427678558337a ##

Średnia widownia „Kuchennych rewolucji” w okresie od 5 do 26 marca śledziło średnio 1,94 mln widzów (odpowiednio 14,61 proc., 20,58 proc. i 18,11 proc. udziału).

mk
Autor artykułu:
mk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"