1,80 mln widzów jesiennych odcinków „Kuchennych rewolucji”. TVN liderem w 16-49

Jesienne odcinki „Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler gromadziły 1,80 mln widzów, o 110 tys. osób mniej niż rok temu. Reality-show dało TVN drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz pozycję bezkonkurencyjnego lidera w grupie komercyjnej 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 36,32 mln zł.

mk
mk
Udostępnij artykuł:
1,80 mln widzów jesiennych odcinków „Kuchennych rewolucji”. TVN liderem w 16-49
fot. TVN

Jesienne odcinki 21. sezonu „Kuchennych rewolucji” oglądać można było w czwartki o godz. 21.30, w okresie od 3 września do 26 listopada br. Śledziło je średnio 1,80 mln osób. Przełożyło się to na 14,48 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 20,17 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 17,95 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Najchętniej oglądany odcinek produkcji wyemitowano 12 listopada br. Przed telewizorami zgromadził 2,06 mln oglądających.

grafika

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/masterchef-junior-6-tvn-casting,7170435992663681a ##

TVN w czasie emisji premierowych odcinków „Kuchennych rewolucji” był wiceliderem w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce zajęła TVP1, emitująca w tym czasie gł. „Ojca Mateusza” i „Sprawę dla reportera”, co przełożyło się na 15,64 proc. udziału. Dalej uplasowały się: Polsat (gł. „Przyjaciółki” i „Love Island. Wyspa miłości”; 8,25 proc.) oraz TVP2 (gł. filmy fabularne; 5,01 proc.).

Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 TVN jest bezkonkurencyjnym liderem.

grafika

Wpływy reklamowe TVN wokół emisji jesiennych odcinków reality-show wyniosły 36,32 mln zł, podczas gdy nadawana rok wcześniej 20. seria przyniosła z reklam 34,66 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/top-model-reality-show-tvn-9-final-wyniki-ogladalnosci-dominic-d-angelica-wykluczony-przestepstwo-seksualne,7170427678558337a ##

Średnia widownia „Kuchennych rewolucji” w okresie od 5 do 26 marca śledziło średnio 1,94 mln widzów (odpowiednio 14,61 proc., 20,58 proc. i 18,11 proc. udziału).

mk
Autor artykułu:
mk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa