1,35 mln widzów „Kuchennych rewolucji”. TVN nie dał szans konkurencji w 16-49

Wiosenne odcinki „Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler gromadziły 1,35 mln widzów, o 310 tys. osób mniej niż rok temu. Reality-show dał TVN drugie miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i pozycję zdecydowanego lidera w 16-49 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
1,35 mln widzów „Kuchennych rewolucji”. TVN nie dał szans konkurencji w 16-49
„Kuchenne rewolucje”; fot. TVN

Nowe odcinki 24. sezonu „Kuchennych rewolucji” oglądać można było w czwartki o godz. 21.35, w okresie od 3 marca do 26 maja br. Śledziło je średnio 1,35 mln osób. Przełożyło się to na 11,95 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 15,80 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 18,84 proc. wśród kobiet mieszkających w miastach w wieku od 16 do 49 lat - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Najchętniej oglądany odcinek produkcji wyemitowano 21 kwietnia br. Przed telewizorami zgromadził 1,55 mln oglądających.

grafika

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ile-zarabia-magda-gessler-producent-kuchennych-rewolucji-dzieki-nowym-programom-i-serialom-podwoil-przychody-i-zysk,7169872644298881a ##

TVN w czasie emisji premierowych odcinków „Kuchennych rewolucji”, czyli w czwartkowym paśmie między godz. 21.38 a 22.38 miał 11,30 proc. udziału. Stacja była wiceliderem w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce zajęła TVP1, co przełożyło się na 12,33 proc. udziału. Dalej uplasowały się: Polsat (6,46 proc.) oraz TVN24 (5,28 proc.).

Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i kobiet mieszkających w miastach w wieku od 16 do 49 lat TVN był bezkonkurencyjnym liderem.

grafika

Za produkcję „Kuchennych rewolucji” odpowiada Constantin Entertainment Polska.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"