1,35 mln widzów „Kuchennych rewolucji”. TVN nie dał szans konkurencji w 16-49

Wiosenne odcinki „Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler gromadziły 1,35 mln widzów, o 310 tys. osób mniej niż rok temu. Reality-show dał TVN drugie miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i pozycję zdecydowanego lidera w 16-49 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
1,35 mln widzów „Kuchennych rewolucji”. TVN nie dał szans konkurencji w 16-49
„Kuchenne rewolucje”; fot. TVN

Nowe odcinki 24. sezonu „Kuchennych rewolucji” oglądać można było w czwartki o godz. 21.35, w okresie od 3 marca do 26 maja br. Śledziło je średnio 1,35 mln osób. Przełożyło się to na 11,95 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 15,80 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 18,84 proc. wśród kobiet mieszkających w miastach w wieku od 16 do 49 lat - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Najchętniej oglądany odcinek produkcji wyemitowano 21 kwietnia br. Przed telewizorami zgromadził 1,55 mln oglądających.

grafika

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ile-zarabia-magda-gessler-producent-kuchennych-rewolucji-dzieki-nowym-programom-i-serialom-podwoil-przychody-i-zysk,7169872644298881a ##

TVN w czasie emisji premierowych odcinków „Kuchennych rewolucji”, czyli w czwartkowym paśmie między godz. 21.38 a 22.38 miał 11,30 proc. udziału. Stacja była wiceliderem w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce zajęła TVP1, co przełożyło się na 12,33 proc. udziału. Dalej uplasowały się: Polsat (6,46 proc.) oraz TVN24 (5,28 proc.).

Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i kobiet mieszkających w miastach w wieku od 16 do 49 lat TVN był bezkonkurencyjnym liderem.

grafika

Za produkcję „Kuchennych rewolucji” odpowiada Constantin Entertainment Polska.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style