Kwietniowe „Mamo, to ja” z większą objętością i filmem „Auta”

W czwartek 6 marca br. na rynku pojawi się kwietniowe wydanie miesięcznika dla rodziców „Mamo, to ja” (Edipresse Polska). Magazyn ma teraz lakierowaną okładkę i klejony grzbiet, a powiększeniu uległa jego objętość.

łb
łb
Udostępnij artykuł:

W numerze czytelnicy znajdą przewodnik po najnowszych zmianach w prawie, które dotyczą kobiet ciężarnych oraz młodych rodziców. Będą mogli również przeczytać wywiad z senator prof. Alicją Chybicką, o tym jak walczy w Senacie o lepsze prawa zdrowotne dla dzieci oraz rozmowę z modelką Kamilą Szczawińską o nerwicy i pracy nad figurą.

Kwietniowe wydanie „Mamo, to ja” ukaże się w nakładzie 117 300 egzemplarzy. Numer kosztuje 1,99 zł, a wersję z płytą DVD z filmem do wyboru „Auta” lub „Auta 2” można kupić w cenie 19,99 zł. Objętość magazynu powiększono do 148 stron.

Sprzedaż wydania wspiera kampania reklamowa w telewizji (TVP, Polsat, TVN), prasie (tytuły własne Edipresse Polska) oraz internecie. Kreację stworzył dział marketingu miesięcznika „Mamo, to ja”, a media kupił i zaplanował ZenithOptimedia Group.

Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem „Mamo, to ja” w listopadzie ub.r. wyniosła 43 049 egz. (więcej na ten temat).

łb
Autor artykułu:
łb
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe