L’Oréal ma nową ambasadorkę. To gwiazda serwisu z treściami dla dorosłych

L’Oréal zatrudnił Arię Kytsya, twórczynię znaną z OnlyFans, do promowania swojej linii do makijażu marki Urban Decay. Współpraca ta ma stać w kontrze do „Karty Wartości” firmy L’Oréal, która wyznacza etyczne wymagania influencerom współpracującym z marką.

Kinga Walczyk
Kinga Walczyk
Udostępnij artykuł:
L’Oréal ma nową ambasadorkę. To gwiazda serwisu z treściami dla dorosłych
fot. Screen TikTok Urban Decay

Ari Kytsya, amerykańska twórczyni z branży dla dorosłych, została nową ambasadorką marki Urban Decay, należącej dona TikToku – 4,6 mln. Natomiast na OnlyFans publikuje rozbierane zdjęcia i filmy.

@urbandecaycosmetics expression gets flagged. conformity goes viral. censorship is out of control… just ask @Ari Kytsya #urbandecay #arikytsya ♬ original sound - urban decay
@urbandecaycosmetics breaking news: we are in a blandemic. it’s not just makeup that’s suffering, it’s individuality. let’s blur the bland and put bold, self-expression back at center stage. @Ari Kytsya #urbandecay #arikytsya ♬ original sound - urban decay

Jak podaje The Guardian, Penny East, nowa szefowa brytyjskiej organizacji Fawcett Society, walczącej o prawa kobiet i równość płci, wyraziła zaniepokojenie decyzją marki o współpracy z gwiazdą OnlyFans. East podała w wątpliwość czy nowa ambasadorka jest rzeczywiście wzorem do naśladowania.

grafika

Gdzie wartości firmy?

Współpraca z Kytsya wydaje się naruszać „Kartę Wartości” firmy L’Oréal, która stawia etyczne wymagania influencerom współpracującym z marką. Karta mówi, że influencerzy muszą podzielać etyczne zasady firmy L’Oréal i nie mogą publikować pornografii ani innych treści sprzecznych z wartościami poszanowania, tolerancji i włączenia społecznego.

Cytowana przez The Guardian marka Urban Decay podkreśla, że wybór Ari Kystya jako ambasadorki linii to efekt jej unikalnej sztuki makijażu i autentyczności oraz otwartego dialogu z fanami na temat swojej pracy, w tym o jej radościach i ryzykach.  

Jak wskazuje The Guardian, kontrowersje wokół współpracy L’Oréal pojawiają się w momencie rosnącego niepokoju wobec skrajnych zachowań promowanych przez znanych performerów na OnlyFans. Wcześniej inne globalne marki, jak Visa i Diageo, wycofały reklamy z dokumentu o innej gwieździe OnlyFans, Bonnie Blue, gdy platforma odmówiła publikacji jej nagrań. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]