SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

1,16 mln widzów „Lego Masters”, TVN liderem w 16-49

Nowy program „Lego Masters” ogląda średnio 1,16 mln widzów. Produkcja daje TVN trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i pozycję lidera w grupie 16-49.

Ola Mirecka i Paweł Duda w „Lego Masters”; fot. TVNArticle

Premierowe odcinki reality-show „Lego Masters” na antenie TVN oglądać można w soboty o godz. 20.00, począwszy od 14 listopada br. Średnia widownia programu wyniosła 1,16 mln osób, co przełożyło się na 7,98 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 12,49 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,16 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył pierwszy odcinek produkcji - zgromadził przed telewizorami 1,37 mln oglądających.

TVN w paśmie nadawania „Lego Masters” zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie jest TVP1, która emitując wtedy gł. „Pogodę”, „Alarm!” i „Komisarza Alexa”, osiąga 10,39 proc. udziału. Druga jest TVP2 („Kocham Dwójkę. Złoty jubileusz” i „The Voice of Poland”; 9,28 proc.), a czwarty - Polsat (filmy fabularne; 6,60 proc.).

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVN jest stacją trzeciego wyboru.

„Lego Masters” to format, który został stworzony w 2017 roku dla brytyjskiego Channel 4, dotychczas powstały lokalne edycje w takich krajach, jak m.in. USA, Australia, Niemcy i Holandia.

Uczestnikami programu są pary złożone z osób dorosłych i dzieci, których zadaniem jest układanie klocków lego. Ich zmagania ocenia jury. Pod koniec każdego odcinka jeden duet będzie zmuszony opuścić program. W finale zmierzą się trzy pary, zwycięscy otrzymają nagrodę pieniężną w wysokości 100 tys. zł, a także wizytę w Legolandzie oraz tytuł „Mistrza lego”.

Gospodarzem polskiej edycji „Lego Masters” został Marcin Prokop. Jurorami w programie są Aleksandra Mirecka i Paweł „Brodaty Geek” Duda.

Polską edycję projektu produkują wspólnie TVN i Endemol Shine Polska.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 8,45 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 1,16 mln widzów „Lego Masters”, TVN liderem w 16-49

15 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Widz
To jest tak potwornie nuuuudnee...
odpowiedź
User
ooo
hahaha wolne żarty
odpowiedź
User
Zenek
Nuuuuuuuuuuuuuudy
A tak lubię Lego :(
odpowiedź