Polska wersja reality-show „Lego Masters” jesienią w TVN. Główna wygrana to 100 tys. zł

Telewizja TVN jesienią planuje emisję polskiej edycji reality-show „Lego Masters”. W czwartek rozpoczęły się poszukiwania uczestników do projektu.

mk
mk
Udostępnij artykuł:
Polska wersja reality-show „Lego Masters” jesienią w TVN. Główna wygrana to 100 tys. zł

„Lego Masters” to program, którego uczestnicy rywalizują w układaniu klocków lego. Ich występy ocenia jury. Format został stworzony w 2017 roku dla brytyjskiego Channel 4, dotychczas powstały lokalne edycje w takich krajach, jak m.in. USA, Australia, Niemcy i Holandia.

Realizację polskiej wersji programu planuje TVN. Ma powstać sześć odcinków, w których weźmie udział kilka par uczestników. Pod koniec każdego odcinka jeden duet będzie zmuszony opuścić program. W finale zmierzą się trzy pary, zwycięscy otrzymają nagrodę pieniężną w wysokości 100 tys. zł.

Wystartowały castingi

Telewizja TVN w czwartek rozpoczęła poszukiwania uczestników do nowego projektu. Aby się zgłosić do „Lego Masters”, należy wypełnić formularz dostępny na stronie tvn.pl.

Premiera programu zaplanowana jest na jesień 2020.

Program produkować będą wspólnie TVN i Endemol Shine Polska.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/masterchef-9-tvn-koniec-castingow-kiedy-emisja-jury,7170525794568321a ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska