SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Lego z pierwszą od 30 lat globalną wizerunkową kampanią marki (wideo)

Producent klocków Lego rozpoczął we wtorek globalną kampanię wizerunkową „Rebuild The World”. To pierwsze tak szeroko zakrojone działania marki od 30 lat. Przygotowała je agencja BETC we współpracy z wewnętrzną agencją firmy.

Article

Kampania „Rebuild The World” celebruje siłę kreatywności i jej zdolność do zmiany świata. Zachęca do rozwijania kreatywności dzieci jako podstawowej umiejętności rozwijania się w ciągle zmieniającym się środowisku. Zabawa klockami pozwala im budować i odbudowywać w nieskończoność, pobudzając przy tym wyobraźnię, dzięki której tworzą one kreatywne rozwiązania, niezwykłe historie i nowe światy.

Działania te pokazują też pełnię możliwości badając, co mogłoby się stać, gdyby nasz świat przypominał zabawę Lego. Prezentują, w jaki sposób system Lego może stworzyć bardziej zabawny wszechświat. Firma zwraca też uwagę, że dzieci często podchodzą do problemów w bardziej kreatywny sposób niż dorośli i bez względu na przeszkody, widzą wiele – często zaskakujących i zabawnych - możliwości do ich pokonania.

Lego tą kampanią chce pomóc ludziom zrozumieć kreatywną wartość zabawy poprzez zaszczepienie nowej kreatywnej kultury uczenia się u dzieci. Ma to pomóc im postrzegać kreatywność jako niekończący się cykl budowy czegoś nowego i przebudowy tego, co już jest.

- „Rebuild The World” ma pokazać, dokąd zaprowadzi nas wyobraźnia i celebrować naturalną kreatywność dzieci. Chcemy zachęcać i pomagać dzieciom na całym świecie w rozwijaniu i zachowywaniu tych umiejętności. W tej kampanii chcemy zainspirować ludzi w każdym wieku do uwolnienia ich kreatywności i stworzenia świata nieskończonych możliwości dzięki klockom Lego - mówi Julia Goldin, dyrektor ds. marketingu w Grupie Lego.

Rémi Marcelli, starszy wiceprezes, szef agencji Lego podkreślił, że jest to jak dotąd najbardziej ambitna globalna kampania marki. - Jest wynikiem wyjątkowej współpracy między agencją Lego i BETC Paris. Jest nowym, nowoczesnym wyrazem prawdziwych, głębokich fundamentów marki Lego. To zabawna interpretacja naszej misji inspirowania i rozwijania budowniczych przyszłości- mówi.

Rémi Babinet, założyciel i dyrektor kreatywny BETC dodaje: - „Rebuild The World” jest twierdzeniem, które ma dziś uniwersalną wartość i aktualność. Zabawa klockami Lego łączy w sobie możliwość przebudowania istniejącej już rzeczywistości, a także możliwość wynalezienia czegoś, czego nigdy wcześniej nie widziałem, oferuje nieskończone narzędzie do zabawy.

Akcja spotu rozgrywa się w świecie, który może stworzyć tylko dziecko bawiące się klockami Lego. Każda postać, zwierzę i pojazd oparte są na istniejącej lub dawnej zabawce Lego, dlatego głowy „klockowych ludzików”obracają się o 360 stopni, przedmioty codzienne są pełnowymiarowe, a łódź może nagle latać.

Ścieżkę dźwiękową spotu skomponowali Flavien Berger i JACQUES. Efekty specjalne zostały wykonane przez Mikros MPC.

Na potrzeby „Rebuild The World” powstały spoty reklamowe (wersje 103, 90, 60 i 30 sek.), które będą emitowane w stacjach telewizyjnych i kinach i na nośnikach reklamy zewnętrznej w największych miastach na całym świecie, takich jak Londyn, Paryż, Pekin, Meksyk, Berlin, San Francisco i Nowy Jork. Prowadzone też będą aktywności w social mediach.

Kreację kampanii przygotowała agencja BETC Paris we współpracy z wewnętrzną agencją kreatywną Lego.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Lego z pierwszą od 30 lat globalną wizerunkową kampanią marki (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Rychu
Świetne
3 0
odpowiedź
User
Tfuuu...rca.
"celebruje siłę kreatywności" - obrzydliwa nowomowa, ochydne pustosłowie.
1 0
odpowiedź