SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Lody Ekipy najchętniej kupowaną nowością w historii firmy Koral

Lody Koral Ekipa to według danych Centrum Monitorowania Rynku nowy lider rankingu najpopularniejszych lodów sezonu 2021 wśród lodów na patyku dla dzieci.

Lody Ekipy Koral / fot. materiały prasoweArticle

Jak podaje Centrum Monitorowania Rynku, lody Koral Ekipa to lider rankingu najpopularniejszych lodów na patyku do 65ml sezonu 2021. Zajmują blisko 50 proc. sprzedaży w sklepach do 300m2 powierzchni. Lody Ekipy są najlepiej sprzedającą się nowością w 40-letniej historii firmy Koral - wyprzedzając o ponad 300 proc. pozostałe nowości i pokonały trudną barierę pogodową.

- Lody Ekipa to fenomen z jakim dawno nie mieliśmy do czynienia. Stały się bardzo popularne już od samego początku uruchomienia sprzedaży - w marcu i kwietniu, kiedy było jeszcze dosyć zimno, ale ich sprzedaż paradoksalnie wciąż rosła niezależnie od prognoz pogodowych. Ta bariera – pogoda – jest jak wiadomo bardzo newralgiczna dla naszej branży, a co dopiero w przypadku lodów wodnych czy sorbetowych, które są wyjątkowo wrażliwe na temperaturę – lody Koral-Ekipa jako pierwsze w historii przełamały tę barierę i myślę, że sprzedawane nawet zimą miałyby również wysokie zainteresowanie. Dla nas od pewnego momentu głównym celem było sprostanie ogromnemu popytowi na lody Ekipa, aby mogły trafić do każdego konsumenta i zrobimy wszystko, aby tą dobrą passę utrzymać - komentuje Piotr Gąsiorowski, dyrektor marketingu Koral.

Lody Ekipy hitem sprzedaży

Lody Ekipy Friza, produkowane przez Koral, trafiły do sklepów w marcu tego roku I z miejsca stały się hitem sprzedażowym. Media pisały, że pierwsza partia wyprzedała się w zaledwie jeden dzień. Koral postanowił uruchomić dodatkową linię produkcyjną, mogącą wytworzyć aż milion lodów Ekipy na dobę.

- Zamówienia napływają lawinowo z całej Polski, zarówno ze strony sieci handlowych, jak i niezależnych punktów sprzedaży. Lody Ekipy sprzedają się co najmniej 300 procent lepiej niż jakiekolwiek wcześniejsze nowości produktowe w przeszło 40-sto letniej historii tej firmy. Nieprawdopodobny popyt skłonił nas do uruchomienia dodatkowej linii produkcyjnej, która pozwoli wytwarzać ok. 1 mln sztuk lodów na dobę. Nadal pracujemy również nad poprawą dostępności poprzez poszerzenie kanałów dystrybucji - mówił Piotr Gąsiorowski, dyrektor marketingu w firmie Koral.

Szef marketingu Koral mówił portalowi Wirtualnemedia.pl, że sukces lodów tkwi w silnym brandzie Ekipy.

- Od początku wiedzieliśmy, że chcemy pracować z Ekipą, bo tylko oni w tej chwili potrafią stworzyć coś tak wyjątkowego - utrzymywać doskonałe liczby wyświetleń na YouTube, docierać do milionów fanów na Instagramie, stworzyć własną linię ubrań i wypromować ją z takim sukcesem. No i oczywiście być na ustach całej Polski - od magazynu Forbes, przez program Kuby Wojewódzkiego, do setek fanpage’y i rozmów na ulicy. Dla mnie są na ten moment absolutnym numerem jeden i tylko z nimi mogliśmy związać najlepszą markę lodów w Polsce - mówił nam Piotr Gąsiorowski.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Lody Ekipy najchętniej kupowaną nowością w historii firmy Koral

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl