Loteria „Koniczynka” w „Super Expressie”. Pula to 235 tys. zł (wideo)

W poniedziałek 8 kwietnia br. rusza nowa loteria „Super Expressu” (Murator) pod nazwą „Koniczynka”. Zabawa ma potrwać 12 tygodni, a nagroda główna to samochód Ford Fiesta.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Co drugi poniedziałek do całego nakładu „Super Expressu” dołączone będą personalizowane karty zdrapki. Zadaniem uczestnika loterii jest zdrapanie na swojej karcie liczb, które codziennie publikowane będą w dzienniku. Odkrycie trzech jednakowych symboli w wyznaczonej figurze gwarantuje wygraną.

Łączna wartość nagród w loterii to 235 tys. zł, a nagroda główna to samochód Ford Fiesta.

Wprowadzeniu loterii towarzyszy kampania promocyjna w telewizji (TVP, TVN, Polsat, Polo TV, Eska TV), radiu (Polskie Radio, Radio Zet, Radio Eska, Eska Rock, Radio Wawa, Vox FM, Radio dla Ciebie), miesięcznikach Muratora, a także autopromocja w grzbiecie głównym gazety, w dodatku telewizyjnym „SE TV” oraz na stronie se.pl.

grafika

Kampania promocyjna została przygotowana przez dział marketingu ”Super Expressu”. Za obsługę mobilną projektu odpowiada spółka Supermedia Interactive. Media zewnętrzne zakupił Starcom.

Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem „Super Expressu” w lutym br. wyniosła 158 776 egz. (więcej na ten temat; http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/rzeczpospolita-znow-z-najwiekszym-spadkiem-fakt-liderem).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu