Peppermint przygotowała koncepcję graficzną loterii Toffifee

Agencja Peppermint w ramach współpracy z firmą Storck Polska przygotowała kreacje graficzne promujące nową loterię konsumencką marki Toffifee.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Peppermint przygotowała koncepcję graficzną loterii Toffifee

Współpraca Peppermint z marką Toffifee w ramach ogólnopolskiej loterii pod hasłem „Loteria tkwi w Toffifee”, objęła przygotowanie różnorodnych formatów graficznych do promocji kampanii w kanałach online i offline.

Zakres działań uwzględniał stworzenie kluczowych elementów wizualnych, takich jak key visual i projekty graficzne dla punktów sprzedaży (POS), w tym toppery, nakładki na standy oraz plakaty.

Dodatkowo, Peppermint przygotowała materiały promocyjne dla działań digital, jak banery, animacje i wideo dedykowane mediom społecznościowym, reklamom display i platformie YouTube.

Akcja „Loteria tkwi w Toffifee” potrwa do 25 czerwca 2023 r. Aby wziąć udział w losowaniu, należy kupić dowolne opakowanie Toffifee, zachować dowód zakupu, a następnie wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na dedykowanej stronie internetowej. Do wygrania są m.in. 15.000 zł na rodzinne wakacje i bilety wstępu do parku rozrywki Energylandia.

 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek