„La Cucaracha” i Conrado Moreno w nowej reklamie Loteriady

Totalizator Sportowy rozpoczął nową kampanię reklamową promującą Loteriade. Jej bohaterem jest Conrado Moreno, prezenter Studia Lotto.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
„La Cucaracha” i Conrado Moreno w nowej reklamie Loteriady

Tegoroczna Loteriada to kolejna edycja letniej loterii Lotto, dla której kampanię przygotowała agencja Havas Creative Network. Jej bohaterem jest Conrado Moreno, prezenter Studio Lotto, który stał się już twarzą Loteriady. 

Conrado Moreno jest w spocie członkiem zespołu Mariachi a wygrane nagrody i emocje, które przy tym towarzyszą to Wielka Fiesta Nagród. Bohaterami spotu poza Conrado jest para Europejczyków na urlopie, wciągniętych w wir nagród i energii Meksyku. Tłem muzycznym w reklamie jest utwór „La Cucaracha”. 

- Dzięki wykorzystaniu rozpoznawalnych symboli, charakterystycznych właśnie dla Meksyku, zbudowaliśmy rozpoznawalność formatu. Mowa oczywiście o piniacie, strojach zespołu Mariachi, kaktusach, czy sombrero. Zależało nam też oczywiście na odpowiednim wyeksponowaniu nagród, które można wygrać w Loteriadzie. Wydaje mi się, że nam się to udało - komentuje Rafał Ryś, dyrektor kreatywny Havas Creative Network.

Na zwycięzców w tegorocznej Loteriadzie czeka ponad 890 nagród oraz 2 miliony zakładów Lotto. Są to m.in. 3 Mercedesy Klasy A, 32 rowery elektryczne oraz 16 iPhonów. Spor wyreżyserował Paweł Borowski, za produkcję odpowiada Dynamo Films, za postoprodukcję - Dynamo Post, a za muzykę - Sirens Music

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej