SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

M&M's chce się zmienić w markę bardziej inkluzywną

Popularna marka cukierków czekoladowych M&M's (Mars) odświeża wizerunek. Sławnych brand heros marki zobaczymy w nowym wydaniu, bo marka chce być bardziej inkluzywna.

Article

Strategia zmiany wizerunku M&M's jest szeroko zakrojona - obejmie reklamy, materiały w sklepach, aktywacje marki oraz prezentację wieloletnich maskotek cukierków M&M's.

Zmiany w opakowaniach i wyglądzie postaci są nieznaczne, ale symboliczne - na przykład żeński zielony M&M's zamieni szpilki na trampki. Metamorfoza ma podkreślić "zniuansowane osobowości" brand hero's, celebrujące wyrażanie siebie.

Bardziej inkluzywny M&M's

M&M's w swoim wizerunku mocniej postawi na akcentowanie wartości takich jak: poczucie przynależności i inkluzywność. Wynika to z oczekiwań młodej grupy odbiorców (Gen Z),  która przywiązuje wagę do postępowych wartości społecznych. Jak wynika z badań firmy Attest, prawie połowa (46 proc.) osób z pokolenia Z w USA chce, aby marki poruszały drażliwe społecznie tematy, takie jak rasizm. Te same badania mówią, że konsumenci chcą widzieć w markach humor. Dlatego duch marki M&M's ma nie zatracić swojego luzu i wesołości.

Działania powstały we współpracy z agencją kreatywną BBDO New York, firmą projektową Jones Knowles Ritchie i agencją public relations Weber Shandwick.

Dołącz do dyskusji: M&M's chce się zmienić w markę bardziej inkluzywną

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl