Nowa kampania reklamowa Maczfit z udziałem gwiazd

Maczfit obchodzi w tym roku okrągłą rocznicę działalności. Z tej okazji od maja do końca roku trwać będzie urodzinowa kampania reklamowa „Maczfit - 10 lat historii dobrego smaku”. Do kampanii zaangażowano jako ambasadorów Bartłomieja Topę oraz Maję Kuczyńską.

Dominik Senkowski
Dominik Senkowski
Udostępnij artykuł:
Nowa kampania reklamowa Maczfit z udziałem gwiazd
fot. screen Youtube/Maczfit

Kampania ma zasięg ogólnopolski i obejmuje wachlarz kanałów medialnych, zarówno digitalowych, takich jak media społecznościowe, działania z influencerami, platformy VOD, YouTube, Digital Out-Of-Home, jak i tradycyjnych, w tym nośniki outdoor w kluczowych lokalizacjach w całej Polsce. 

Działania wspierane są przez ambasadorów marki, którymi zostali aktor Bartłomiej Topa oraz sportsmenka Maja Kuczyńska, wicemistrzyni świata w indoor skydivingu. 

Nowa kampania Maczfit

Do kampanii urodzinowej Maczfit zaprosił także twórców internetowych, którzy uzupełniają grono ambasadorów. Wśród zaangażowanych influencerów znaleźli się zarówno ci, którzy współpracują z Maczfit od lat - między innymi Sylwia Nowak, Michanioo (Michał Szymański) i Olcyk (Aleksandra Kasza) – jak i nowe twarze: Ola Nowak (Aleksandra Nowak), Natsu (Natalia Karczmarczyk) oraz Arturo 7K (Artur Klimkowski). 

– Od 10 lat Maczfit dostarcza posiłki tysiącom klientów w całej Polsce. To dekada intensywnego rozwoju, zarówno marki jak i całego rynku. W 2015, gdy powstawał Maczfit, mało kto słyszał o dietach dostarczanych bezpośrednio do domu. Dziś jesteśmy liderem, kojarzonych z jakością, solidnością i dobrym smakiem. Taką historię opowiadamy w kampanii reklamowej, pokazując, że Maczfit jest wyborem dla każdego, zaspokajając najbardziej wyszukane potrzeby – przekazał mediom Piotr Falęcki, head of marketing Maczfit.

Za koncepcję odpowiada zespół kreatywny Maczfit (Grzegorz Chmielewski i Bartłomiej Gabryś), za scenariusze i realizację spotów dom produkcyjny F25, a za zakup mediów Maczfit oraz Value Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy