Magdalena Stokłosa w podcaście informacyjnym naTemat.pl

Portal naTemat.pl z początkiem lipca uruchomił codzienny podcast informacyjny w formie audio. Przygotowuje go Magdalena Stokłosa związana też z Meloradiem.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Magdalena Stokłosa w podcaście informacyjnym naTemat.pl
Magdalena Stokłosa

Podcast „naTemat codziennie” zawiera informacje z kraju i zagranicy, ciekawostki ze świata sportu, kultury, sztuki i technologii. Każdy odcinek trwa maksymalnie 5 minut, kolejne będą publikowane od poniedziałku do piątku o godz. 8:15.

Ikonka pozwalająca słuchać „naTemat codziennie” jest widoczna w górnym menu portalu, wyświetla się na stronie głównej i wszystkich stronach z tekstami. Odtwarzanie uruchamia się po kliknięciu przez użytkownika w ikonkę, trwa niezależnie od przechodzenia do kolejnych stron z artykułami. Podcast jest też dostępny w osobnym kanale na platformie Spotify.

Za podcast naTemat odpowiada Magdalena Stokłosa

„naTemat codziennie” ma swoją oprawę dźwiękową. Za dobór treści i nagrania kolejnych odcinków odpowiada Magdalena Stokłosa, która od dwóch lat przygotowuje serwisy informacyjne w Meloradiu.

Z mediami jest związana od 2012 roku. Zaczynała w Studenckim Studiu Radiowym „Egida" w Katowicach, a potem jako reporter, serwisant i wydawca pracowała m.in. w Radiu Bielsko i Radiu Plus Warszawa.

- Jako portal internetowy chcemy nie tylko informować i angażować, ale także w praktyczny sposób towarzyszyć czytelnikom na co dzień. To nie tylko kolejny podcast, ale także zmiana graficzno-technologiczna, która daje możliwość słuchania tego w wyjątkowy sposób z poziomu naszej strony. To nie będzie ani typowy serwis informacyjny, ani długi program. W założeniu chcieliśmy zrobić coś zgodnego z trendami, ale jednocześnie bardzo praktycznego. To parominutowa opowieść o tym, co warto wiedzieć, zanim na dobre wejdzie się w dzień - mówi o „naTemat codziennie” Michał Mańkowski, redaktor naczelny, dyrektor operacyjny i członek zarządu Grupy naTemat.

- Chcemy, żeby czytelnicy spędzili z nami te parę minut rano niezależnie od tego, gdzie są i co robią: w domu przy śniadaniu, w samochodzie, tramwaju, autobusie, na spacerze w drodze do pracy - dodaje.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/marta-walendzik-head-of-social-media-grupa-natemat,7170165275101313a ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day