SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Po 10 latach Magdalena Zdunikowska rozstała się z ViacomCBS

Z ViacomCBS odeszła Magdalena Zdunikowska. Jej obowiązki w firmie zostały rozdzielone na inne osoby.

Magdalena Zdunikowska Article

Zdunikowska od 2016 roku w spółce piastowała stanowisko kids&youth brands director’a. - Z końcem lipca 2020 zakończyła się nasza współpraca z Magdaleną Zdunikowską, która ostatnio pełniła funkcję kids&youth brands director’a - komentuje Agnieszka Odachowska, PR manager ViacomCBS. - Magda odpowiadała za całość działań w obszarze programowym i marketingu m.in. stacji Nickelodeon i MTV w rejonie CEE - dodaje.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Magdalena Zdunikowska współpracę z ViacomCBS rozpoczęła w 2010 roku (wówczas spółka nazywała się MTV Networks Polska). Początkowo była programming strategy managerem, potem została szefową zespołu programowego Viva Polska, a następnie była dyrektorkem marketingu.

W zeszłym roku finansowym firma VIMN Poland, stanowiąca polski oddział koncernu Viacom International Media Networks, osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 25,2 proc. do 101,3 mln zł oraz zysku netto z 8,34 do 10,26 mln zł. Spółka zatrudnia 225 osób.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Po 10 latach Magdalena Zdunikowska rozstała się z ViacomCBS

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl