Marka Pelo dostępna dla szerszej grupy klientów

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Od nadchodzącego sezonu wiosna - lato 2004 firma Pelo - producent ekskluzywnej odzieży męskiej - wprowadza dodatkową linię ubrań P2 skierowaną także do klientów o mniej zasobnych portfelach. Pozwoli to firmie zagospodarować średnią półkę cenową.

Linia P2 składa się ze sportowych lekkich dzianin, koszul oraz kurtek, które są oferowane w wyjątkowo korzystnych cenach. Pierwsza seria tej kolekcji obejmuje kurtki dziane z aplikacjami dżinsowymi i skóropodobnymi oraz modne lekkie dzianiny o różnych krojach i wykończeniach pod szyją, np. okrągłych, w płytkie serki czy polo z zapięciem na suwak lub na guziki.

Zgodnie z trendami mody, które będą obowiązywały wiosną i latem 2004, w kolorystyce ubrań dominują zestawienia koloru piaskowego ze złamana bielą, granatem, brązem, beżem, czernią i antracytem. Barwą kontrastową, która łączy kolory kolekcji jest pomarańczowy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"