„MasterChef Junior” hitem TVN. 26,3 mln zł z reklam

2,85 mln widzów oglądało show „MasterChef Junior” w TVN. To o milion osób więcej niż emitowany w tym paśmie w analogicznym okresie ub.r. program „Mamy Cię!”. Stacja w czasie nadawania talent-show była liderem rynku telewizyjnego, a wpływy z reklam wyniosły 26,31 mln zł.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„MasterChef Junior” hitem TVN. 26,3 mln zł z reklam
fot. tvn

Format „MasterChef Junior” na antenie TVN pokazywany był w niedziele o godz. 20.00, w okresie od 21 lutego do 24 kwietnia br. Średnia widownia wszystkich dziesięciu odcinków wyniosła 2,85 mln osób, co przełożyło się na 17,18 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 21,62 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Największą widownię przyciągnął finałowy odcinek, który śledziło średnio 3,15 mln widzów, co przełożyło się na 18,81 proc. udziału.

Nowy talent-show miał o 1,01 mln widzów więcej, niż pokazywany przez TVN w analogicznym okresie rok wcześniej w niedziele o 20.00 program rozrywkowy „Mamy Cię!”. Tamtą produkcję oglądało średnio 1,84 mln osób, a jej udział wynosił odpowiednio 10,86 oraz 13,28 proc.

- Myślę, że za sukcesem „MasterChef’a Juniora” stoją przede wszystkim jego uczestnicy. Dzieci urzekły widzów nie tylko swoim niezwykłym kulinarnym talentem, ale również szczerością, poczuciem humoru i wrażliwością - tłumaczy nam Ewa Leja, producent programu ze strony TVN.

TVN w paśmie nadawania „MasterChef’a Juniora” był liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajęła TVP1 z udziałem na poziomie 16,35 proc., nadająca w tym czasie serwisy: sportowy i pogodowy oraz seriale „Blondynka” i „Bodo”. Podium uzupełnił Polsat (10,76 proc.; filmy fabularne i „Must be the music”), a najsłabiej z tzw. „wielkiej czwórki” wypadła TVP2 (5,57 proc.; pasmo filmowe).

Wśród widzów w grupie komercyjnej TVN był już zdecydowanym liderem, a dalej uplasowały się Polsat, Jedynka i Dwójka.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/mali-giganci-stracili-820-tys-widzow-ale-tvn-pozostal-liderem-rynku-21-3-mln-zl-z-reklam ##

Widownia produkcji na tle konkurencji

Wpływy reklamowe TVN wokół emisji dziesięciu premierowych odcinków formatu wyniosły 26,31 mln zł. Z kolei pokazywany rok temu w tym paśmie program „Mamy Cię!”, liczący 13 odcinków, zarobił z reklam 23,6 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

„MasterChef Junior” to talent-show, w którym w gotowaniu rywalizowały dzieci w wieku od 8 do 13 lat. Przygotowane przez nich dania były oceniane przez: Mateusza Gesslera, Michela Morana i Annę Starmach, którzy byli jurorami w produkcji. Program produkowała firma Endemol Shine Polska. Zwycięzcą pierwszej polskiej edycji formatu została 11-letnia Natalia Paździor ze Zbludowic koło Buska-Zdroju.

grafika

Jak już informowaliśmy kilka tygodni temu, TVN jest zainteresowany kontynuacją „MasterChef’a Juniora”. Druga seria talent-show mogłaby trafić na antenę stacji wiosną 2017 roku.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/jak-mierzy-sie-ogladalnosc-telewizji-w-polsce ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"