SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Mattel w nowej kampanii Barbie o tym, że "lalka może pomóc zmienić świat" (wideo)

Firma Mattel rozpoczęła największą i najważniejszą od 2015 roku kampanię reklamową marki Barbie, w którym podkreśla, że Barbie, to "lalka, która może pomóc zmienić świat". Działania reklamowe będą mieć zasięg globalny.

Article

Mattel rusza z pierwszą od 2015 roku dużą kampanią reklamową marki Barbie, w której chce zachęcić do większej zabawy lalkami.

Kampania „Lalka może pomóc zmienić świat” opracowana we współpracy z agencją reklamową BBH LA opiera się na platformie marki „You Can Be Anything” i zawiera wzruszający film oparty na wynikach niedawnych badań neurobiologicznych przeprowadzonych przez zespół naukowców z Cardiff Uniwersytet we współpracy z oddziałem Mattela. 

Badania te sugerują, że zabawa lalkami pozwala dzieciom rozwinąć empatię i umiejętności przetwarzania społecznego, które są kluczowymi determinantami przyszłego sukcesu emocjonalnego, naukowego i społecznego dzieci.

Ta kampania ma być „niezależna od płci”, ma zachęcać do zabawy zarówno chłopców, jak i dziewczynki, poprzez przedstawianie obu płci w reklamach.

Spot będzie wspierany aktywacjami, które mają umocnić Barbie jako „przywódcę myśli w empatii”. Pierwsza aktywacja to współpraca redakcyjna z "The Washington Post", a w dalszej kolejności inne partnerstwa w nadchodzących miesiącach.

Reklamy będą pojawiać się w różnych mediach, w tym w serwisach VOD i mediach społecznościowych, w tym w wydarzeniach takich jak „Billboard Music Awards”, finały „This is Us” i „Zoey's Extraordinary Playlist” .

Ta globalna kampania zostanie przetłumaczona na 12 języków.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Mattel w nowej kampanii Barbie o tym, że "lalka może pomóc zmienić świat" (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl