SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

McCann Erickson autorem nowej kampanii marek Tymbark

Agencja reklamowa McCann Erickson przygotowała strategię i kreację nowej wizerunkowej kampanii soków, napojów marki Tymbark oraz wody mineralnej Źródło Tymbark.

McCann Erickson autorem nowej kampanii marek Tymbark

Pierwszą odsłoną platformy kreatywnej zaproponowanej przez McCann Erickson jest seria filmów pod hasłem "Wytwórnia Tymbark przedstawia". Jest ona narzędziem kreatywnym do realizacji pomysłów reklamowych dla wszystkich linii marki Tymbark.

Kampanię można oglądać m.in. w TVP, Polsacie, TVN-ie, MTV, Viva, Hallmark.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: McCann Erickson autorem nowej kampanii marek Tymbark

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl