McDonald's chce zmienić wizerunek nową reklamą

McDonald's wprowadza na rynek brytyjski pierwszą reklamętelewizyjną w ramach nowej kampanii mającej na celu obaleniestereotypów na temat jakości oferowanej przez firmę żywności.

km
km
Udostępnij artykuł:

60-sekundowa reklama została przygotowana przez agencję LeoBurnett - informuje serwis Brand Republic.

Pokazuje ona rodziny pracujące razem w polu i sadzące kwiaty,które tworzą obraz krowy, kury oraz worka ziemniaków. Pod koniecspotu lektor podkreśla, że McDonald's wykorzystuje w swoichrestauracjach tylko zdrową wołowinę i białe kurczaki oraznajwyższej jakości ziemniaki.

W ramach kampanii, której tegoroczna wartość szacowana jest nablisko 5 milionów funtów, w telewizji pojawią się również reklamy40- i 20-sekundowe, które będą emitowane przez okres około sześciutygodni.

źródło: Brand Republic

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady