Zakończono rebranding Saturna na MediaMarkt, sieć liczy 86 sklepów

Wszystkie 22 sklepy działające dotychczas pod marką Saturn przemianowano na MediaMarkt. Dzięki temu pod tym drugim szyldem działa 86 sklepów, a kolejny zostanie uruchomiony w październiku w Katowicach.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Zakończono rebranding Saturna na MediaMarkt, sieć liczy 86 sklepów

Rebranding sieci sklepów Saturn na MediaMarkt (w obu sieciach sprzedawany jest sprzęt RTV, AGD i komputerowy) ogłoszono w maju br. We wtorek firma MediaMarktSaturn Polska poinformowała, że już we wszystkich sklepach Saturn zmieniono oznakowanie na MediaMarkt. Z kolei serwis Saturn.pl odsyła obecnie na MediaMarkt.pl.

Sieć MediaMarkt przejęła i realizuje wszystkie zobowiązania wobec klientów Saturna dotyczące zakupionych wcześniej towarów oraz usług.

- MediaMarkt od 20 lat cieszy się zaufaniem polskich konsumentów. Naszą ugruntowaną pozycję na rynku umacniamy dzięki temu, że maksymalnie koncentrujemy się na potrzebach klientów i zapewniamy im coraz lepsze doświadczenia zakupowe. Działając pod jedną silną marką możemy jeszcze efektywniej realizować założone cele - uzasadnia Marcin Rosati, prezes MediaMarktSaturn Polska.

Obecnie sieć MediaMarkt obejmuje 86 sklepów stacjonarnych. Kolejny zostanie uruchomiony w nowej katowickiej Galerii Libero.

Firma MediaMarktSaturn Polska.zatrudnia ponad 4 tysiące pracowników. Według badania Gemius/PBI w sierpniu br. serwis MediaMarkt.pl zanotował 2,32 mln realnych użytkowników i 25,13 mln odsłon, a Saturn.pl -  872,2 tys. użytkowników i 8,14 mln odsłon.

Od roku w reklamach sklepów MediaMarkt występują komiksowi Tytus, Romek i A’Tomek. W czerwcu br. Tytus zaczął pojawiać się też w kampaniach sklepów Saturn, co zapowiadało zastąpienie tej marki przez MediaMarkt.

Za kreację kampanii MediaMarktu odpowiada agencja Heart & Brain, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy UM.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu