Miesięcznik „Sieci Historii” debiutuje w cenie 4,90 zł

W czwartek 16 maja br. na rynku zadebiutuje nowy miesięcznik historyczny „Sieci Historii”, będący uzupełnieniem tygodnika „Sieci” (Fratria). Jego redakcją kieruje prof. Jan Żaryn.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

- Nasz miesięcznik „Sieci Historii” zaprasza do połowu, do wyboru z naszych dziejów tych wydarzeń,  z których możemy być dumni; tych postaci, których inteligencja, talent i wiedza, czasem wiara lub życiowa mądrość warte są naszej pamięci - mówi prof. Jan Żaryn, redaktor naczelny „Sieci Historii” - Kochamy Polskę, a zatem zapraszamy do jej kochania. Nie będziemy poprawni za cenę prawdy historycznej - stąd nasze łamy otwarte są dla uczonych i publicystów tępionych przez żałośnie prezentujące się środowiska „uczonych” - dodaje.

 „Sieci Historii” kierowane będą do osób ciekawych świata, szczególnie interesujących się historią najnowszą, a zawiedzionych obecną ofertą medialną na rynku. Wydawca liczy, że magazyn czytać będą m.in. nauczyciele i uczniowie zainteresowani historią.

Tematem pierwszego wydania będzie bitwa o Monte Cassino, w numerze znajdzie się też wywiad z Ryszardem Bugajskim i sylwetka premiera Stanisława Mikołajczyka.

Tytuł ma być tworzony przez dziennikarzy pracujących dla tygodnika „W Sieci” i portali Fratrii jak wPolityce, wNas.pl czy Naszememento.pl.

Miesięcznik ukazywać się będzie w objętości 100 stron, nakładzie 95 tys. egz. i w cenie 4,90 zł. Dodatkowo do części nakładu pierwszego numeru dołączona zostanie książka z filmem „General Nil” w cenie 19,90 zł. Pojawienie się pisma na rynku wspierać ma kampania reklamowa.

„Sieci Historii” to kolejny miesięcznik historyczny, który ukazuje się na polskim rynku z inicjatywy środowisk konserwatywnych. Gremi Media ma w swojej ofercie magazyn „Uważam Rze Historia”, kierowany obecnie przez Andrzeja Talagę, a do stycznia br. przez Piotra Zychowicza (jego cena to 6,90 zł). Obecnie Zychowicz jest naczelnym ukazującego się od marca br. miesięcznika „Historia Do Rzeczy” (Orle Pióro) będącego uzupełnieniem „Tygodnika Do Rzeczy” Pawła Lisickiego (więcej o tym projekcie). Kosztuje on 6,95 zł.

Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem tygodnika „Sieci” w lutym br. wyniosła 104 581 egz. (więcej na ten temat).

grafika

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Pierwszy wzrost liczby abonentów płatnej telewizji od 2017 roku

Pierwszy wzrost liczby abonentów płatnej telewizji od 2017 roku

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu