SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rok 2020 podsumowuje Mikkel Noesgaard, chief marketing officer Play

O najważniejszych wydarzeniach 2020 roku i wyzwaniach, przed którymi staje branża w 2021 roku mówi serwisowi Wirtualnemedia.pl Mikkel Noesgaard, chief marketing officer Play.

Mikkel NoesgaardArticle

Wydarzenie roku

Rok 2020 zakończyliśmy mocnym marketingowym akcentem  - jako Play przygotowaliśmy dla swoich klientów  specjalną ofertę z okazji premiery najbardziej oczekiwanej gry tego roku Cyberpunk 2077.

Bieżący rok upływa także pod znakiem 5G. Już w styczniu tego roku jako pierwszy operator uruchomiliśmy 5G w Gdyni, która stała się pierwszym polskim miastem z tą technologią. Do naszej oferty stopniowo wchodziły też kolejne smartfony, które ją obsługują i na koniec roku mamy ich ponad 30. Takie urządzenia stają się coraz bardziej dostępne dla klienta, gdyż 5G nie jest już zarezerwowane tylko dla najdroższych flagowców, jak to było jeszcze na początku tego roku.

Porażka / rozczarowanie / kryzys roku

Z marketingowego punktu widzenia nie dostrzegamy takich wydarzeń w tym roku. Przez pandemię musieliśmy się dostosować do warunków panujących na rynku, ale udało nam się to m.in. wykorzystując potencjał kanałów zdalnych.

Trend roku / Człowiek roku

Skupienie sił na komunikacji marketingowej w kanałach cyfrowych – zarówno w formie reklam na portalach,  jak i w mediach społecznościowych. Cały czas bardzo ważnym kanałem dotarcia do naszych klientów jest oczywiście ATL, czyli kampanie reklamowe w telewizji. Nie zapominamy też o salonach sprzedaży, tam także trafiamy z bezpośrednim przekazem do klientów odwiedzających je.

Jak pandemia wpłynęła na branżę

Zdecydowanie priorytetem w tym temacie było dbanie o bezpieczeństwo zarówno klientów, jak i pracowników. Nasza rola jest tym bardziej istotna, że będąc operatorem telekomunikacyjnym dostarczamy usługi zapewniające bezpieczny kontakt z rodziną i bliskimi, umożliwiające edukację oraz kontynuowanie działalności zawodowej. Sukcesem był fakt, że Play natychmiast po wybuchu pandemii  wdrożył rozwiązania i procedury zabezpieczające ciągłość działania, w tym przede wszystkim nieprzerwane świadczenie usług telekomunikacyjnych i wsparcie dla naszych klientów w ramach akcji #ZostańWDomu z Play.

Trzy najważniejsze wyzwania w 2021 roku
Szersze wykorzystanie punktów styku z klientem tzw.  touchpointów, głównie POSów, do komunikowania kanałów elektronicznych Play, tj. play.pl oraz aplikacji Play24. Również w ATLu intensywniej komunikowane będą rozwiązania digitalowe, jako obszar do zakupów oferty Play oraz samoobsługi naszych klientów.

Inwestycja w narzędzia performance marketing jako skutek wzrostu strategicznej roli e-commerce w Play.

Dodatkowe wzmocnienie się w narzędzie analityczne w obszarze digital, które pozwoli precyzyjnie obserwować nasze działania i szybciej reagować na te obserwacje.

Cykl: Podsumowania 2020 roku i prognozy na 2021

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Rok 2020 podsumowuje Mikkel Noesgaard, chief marketing officer Play

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
klkl
Szwagierka mojego wspaniałego kumpla zarabia 85 dolarów co godzinę na komputerze. W każdym razie została zwolniona na 8 miesięcy, a jej zysk wyniósł 14528 $ po prostu pracując na komputerze przez kilka godzin. podnieś te do góry ...

𝗐𝗈𝗋𝗄𝗋𝖾𝗏𝗂𝖾𝗐𝗌𝟣𝟢.𝖼𝗈𝗆
odpowiedź