'Milionerzy' z mniejszą widownią niż rok temu

Wiosenna edycja teleturnieju "Milionerzy" cieszy się w tym roku opół miliona mniejszą widownią niż rok temu. Jednak mimo spadkuoglądalności, program ustępuje w swoim paśmie emisji tylkopropozycjom Jedynki, wygrywając z programami Dwójki i Polsatu.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla portaluWirtualnemedia.pl wynika, iż osiem pierwszych odcinków wiosennegosezonu "Milionerów" obejrzało średnio 2,73 mln widzów, dającTVN-owi 20,04 proc. udziału w grupie 4+ i 19,42 proc. w 16-49. Tomniej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku, gdy teleturniejprzyciągał przed ekrany 3,27 mln osób przy udziale wynoszącymodpowiednio 26,32 proc. i 26,60 proc.

W czasie emisji "Milionerów" TVN zajmuje drugą pozycję podwzględem gromadzonej widowni. Liderem w tym paśmie jest TVP 1,która nadaje głównie teleturniej "Jaka to melodia?", "KomisarzaRexa", transmisje sportowe i "Doręczyciela". Pozycje te są oglądaneprzez 3,93 mln osób. Za TVN-em plasują się: TVP 2 (programyregionalne, "Panorama"; 1,81 mln) i Polsat ("Rodzina zastępczaplus", "Przygody Merlina", "Świat według Kiepskich", "Synowie" i"Wydarzenia"; 1,71 mln).

Oglądalność "Milionerów" odcinek poodcinku

Widownia konkurencyjnych stacji w czasie emisji programu

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style