Resort rodziny i polityki społecznej z przetargiem na zakup powierzchni outdoorowych

Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej prowadzi w trybie przyspieszonym przetarg na usługi związane z zakupem przestrzeni reklamowej na zewnętrznych nośnikach typu outdoor na potrzeby kampanii informacyjnych dotyczących działań realizowanych ten resort.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Wybrana firma będzie odpowiadać za zakup nośników reklamy zewnętrznych do konkretnych kampanii ministerstwa realizowanych w okresie umowy - ta ma zostać zawarta do 15 grudnia br.

Każda kampania będzie mogła obejmować zakup takich nośników, jak billboardy, citylighty, przyczepki reklamowe, siatki wielkoformatowe oraz digital outdoor w sieci Media Markt.

O wyborze zwycięskiej firmy zdecydują: termin dostarczenia plików graficznych (waga: 20), termin przygotowania media planu (20), cena (60).

Przetarg prowadzony jest w trybie przyspieszonym - termin składania ofert mija 1 października br. Resort wyjaśnia, że na realizację zaplanowanych działań związanych z tym przetargiem zostały przyznane środki z rezerwy ogólnej. Środki te muszą być wykorzystane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa najpóźniej do końca roku 2021. "W związku z tym, że przedmiotowe postępowanie realizowane jest w trybie przetargu nieograniczonego, zastosowanie terminów podstawowych uniemożliwiło by dokonanie wyboru wykonawcy i realizacji przedmiotu zamówienia w wymaganym terminie" - uzasadnia ministerstwo.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu