Młodzież bardziej ceni sobie jakość od wizerunku marek

Jakość i solidność to ważniejsze dla młodych konsumentów cechymarek niż ich historia czy popularność.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Dla 74 procent respondentów w wieku od 18 do 24 lat cechą, któraczyni daną markę atrakcyjną, jest jej dobra jakość.

55 procent badanych wskazało tutaj na solidność, 51 procent nato, że dana marka się sprawdza, po 46 procent na fajny wizerunek,dobrą historię i popularność, 44 procent na własną wiedzę o tym, żedana marka jest dobra od długiego czasu, 40 procent na klasę marki,39 procent na to, że dana marka pasuje do własnego wizerunkurespondentów, a po 33 procent na autentyczność i unikalność.

Badanie o nazwie 'A Beta Life Youth' zostało przeprowadzonemiędzy wrześniem a grudniem ubiegłego roku w imieniu MTV NetworksInternational, Nokii, 20th Century Fox, Fox Mobile Group orazChannel 4. Udział wzięli w nim użytkownicy internetu w wieku od 12do 24 lat z pięciu państw - Wielkiej Brytanii, Niemiec, Indii,Japonii i USA.

źródło: eMarketer

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały