Monday PR dla Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko

Agencja Monday PR realizuje działania w ramach akcji promocyjnej Zielony Mikołaj dla Ministerstwa Rozwoju Regionalnego.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

W ramach współpracy agencja odpowiadać będzie za obsługę medialną akcji Zielony Mikołaj oraz koordynację działań promocyjnych.

Monday PR wybrana została w drodze konkursu ofert.  

Celem akcji jest budowanie świadomości marki Programu Infrastruktura i Środowisko oraz zwrócenie uwagi na fakt, że jesteśmy na półmetku wykorzystania Funduszy Europejskich. Dzięki środkom unijnym w POIiŚ toczy się już ponad 1100 inwestycji o wartości prawie 100 miliardów złotych. Do 2015 roku na rozwój infrastruktury i środowiska w Polsce przeznaczonych jest 149 mld złotych, co pozwoli na m.in. wybudowanie blisko 1900 km dróg ekspresowych i autostrad, blisko 320 oczyszczalni ścieków, modernizację 120 szkół wyższych czy zakup 600 ambulansów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sephora łączy siły z Mariah Carey w świątecznej kampanii „Give Something Beautiful”

Sephora łączy siły z Mariah Carey w świątecznej kampanii „Give Something Beautiful”

Nie żyje były szef Oceanic. Zginął podczas wakacji

Nie żyje były szef Oceanic. Zginął podczas wakacji

"Dokarmiamy. Na zdrowie!" – kampania edukacyjna marki Turdus

"Dokarmiamy. Na zdrowie!" – kampania edukacyjna marki Turdus

Interia promuje się hasłem "Wszystko, co ważne — teraz"

Interia promuje się hasłem "Wszystko, co ważne — teraz"

Tańszy telewizor za wsparcie dla potrzebujących. Nowa akcja MediaMarkt

Tańszy telewizor za wsparcie dla potrzebujących. Nowa akcja MediaMarkt

Sokół i Pazdan w nowej kampanii STS

Sokół i Pazdan w nowej kampanii STS