Monika Kowalewska dyrektor marketingu firmy Wawel

Od lutego na czele działu marketingu firmy Wawel, producenta słodyczy stanie Monika Kowalewska. Ostatnio pracowała w agencji doradztwa strategicznego Stratosfera.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Monika Kowalewska dyrektor marketingu firmy Wawel
Monika Kowalewska

Kowalewska odpowiadać będzie za strategię, wizerunek marki Wawel, zarządzanie kategoriami produktów, sklepy firmowe, fundację Wawel z Rodziną oraz całość działań marketingowych.

- Wzrastająca świadomość konsumencka powoduje, że Wawel ma dziś do zaoferowania więcej niż kiedykolwiek wcześniej. Musimy popracować nad strategią. Monika zdecydowała się sprawdzić po drugiej stronie. Ma wszystko, żeby odnieść sukces - powiedział Dariusz Orłowski, prezes Wawel.

Ostatnio w firmie Stratosfera

Przez ostatnie ponad dwa lata Monika Kowalewska związana była ze Stratosferą (należącą do holdingu Brand New Galaxy), firmą doradztwa strategicznego, gdzie pełniła funkcję dyrektorki zarządzającej.

- Obecnie Brand New Galaxy nie planuje rekrutacji na stanowisko managing director w Stratosferze. Stery w agencji ponownie przejmie jej założyciel - Krzysztof Najder, który pokieruje dalszym rozwojem Stratosfery - poinformował Wirtualnemedia.pl Jakub Krawczyk, COO Brand New Galaxy.

Kowalewska rzez 6 lat prowadziła polską edycję projektu Superbrands, odpowiadając m.in. za relaunch programu. Ma ponad 12-letnie doświadczenie w budowaniu strategii dla marek, zarówno w Polsce, jak i w projektach międzynarodowych.

Monika Kowalewska jest absolwentką Wydziału Psychologii SWPS oraz studiów podyplomowych Zarządzanie Innowacją (SWPS i School of Form).

Do czerwca 2020 roku dyrektorem marketingu Wawelu był Tadeusz Czarniecki, który odszedł z firmy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Pod prąd. Jak Trójmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trójmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Trzy kanały z koncesjami. KRRiT daje więcej czasu Kanałowi Zero TV

Trzy kanały z koncesjami. KRRiT daje więcej czasu Kanałowi Zero TV